Quantcast

Německo: Podíl placené televize se zvýší o třetinu

| redakce | tisk

Provozovatelé placené televize v Německu budou zvyšovat svůj podíl na trhu. Během následujících dvou let se má zvýšit o třetinu. K růstu pay-tv má přispět především atraktivní programová nabídka a technologie. Řekl na konferenci Medientage v Mnichově Henning Roeper, vedoucí Solon Management Consulting.

HD a 3D vysílání, exkluzivní obsah, přímé přenosy sportovních událostí a uživatelsky přívětivá zařízení pomohou kabelové a online TV operátorům obsadit 20 procent německého TV trhu v roce 2013, ve srovnání v 15 procenty v roce 2011.

Klíčovou roli v expanzi budou hrát Sky Deutschland, Deutsche Telekom s Entertain, kabeloví operátoři jako Kabel Deutschland a další.

Průměrný výnos na zákazníka v Německu je 15,50 eur, což je méně v USA (50,6 eur), kde je penetrace placené televize 88 procent a méně také než ve Velké Británii (35,30 eur), kde dosahuje pay-tv podíl 54 procent.

zdroj: advanced television





Reklama




Vybrané články