Quantcast

Zadavatelé důvěřují tematickým televizím stále více

| redakce | tisk

Mediální zastupitelství digitálních, kabelových a satelitních televizí Atmedia se těší rostoucímu zájmu a důvěře zadavatelů reklamy. V listopadu meziročně zvýšilo podíl na prodaných GPR´s v cílové skupině diváků ve věku 15-54 let o 27%, a dosáhlo tak podílu 2,91%.

Výsledky dokazují rostoucí spokojenost zadavatelů s reklamními kampaněmi odvysílanými na stanicích, které umožňují přesný zásah diváků. Zadavatelé totiž v listopadu nakoupili na tematických stanicích zastupovaných Atmedií vyšší podíl GRP´s, než byl podíl zastupitelství na sledovanosti v cílové skupině diváků ve věku 15-54 let, a to dokonce o celých 11%.

Zadavatelé důvěřují tematickým televizím stále více
▲ Zadavatelé důvěřují tematickým televizím stále více

Nejvíce se na tomto růstu podíleli zadavatelé ze sektoru rychloobrátkového zboží, motorismu, módy a také zadavatelé ze sektoru vzdělávání.

zdroj: AtMedia





Reklama




Vybrané články