Zadavatelé důvěřují tematickým televizím stále více
| redakce | tiskMediální zastupitelství digitálních, kabelových a satelitních televizí Atmedia se těší rostoucímu zájmu a důvěře zadavatelů reklamy. V listopadu meziročně zvýšilo podíl na prodaných GPR´s v cílové skupině diváků ve věku 15-54 let o 27%, a dosáhlo tak podílu 2,91%.
Výsledky dokazují rostoucí spokojenost zadavatelů s reklamními kampaněmi odvysílanými na stanicích, které umožňují přesný zásah diváků. Zadavatelé totiž v listopadu nakoupili na tematických stanicích zastupovaných Atmedií vyšší podíl GRP´s, než byl podíl zastupitelství na sledovanosti v cílové skupině diváků ve věku 15-54 let, a to dokonce o celých 11%.

Nejvíce se na tomto růstu podíleli zadavatelé ze sektoru rychloobrátkového zboží, motorismu, módy a také zadavatelé ze sektoru vzdělávání.
zdroj: AtMedia
Parabola.cz
Facebook
Twitter











20:10 Sever (4/6)
20:00 Starobylé stavby II
20:20 Hell´s Kitchen Česko II (16)
20:15 Kamarádi (77)
20:10 Chlapci a chlapi (8)
20:05 Talkshow Tomáše Magnuska
20:30 Vraždy v Mulhouse
20:10 Roma Spirit 2025
20:30 Na nože I.
20:20 Čas lásky a naděje