Quantcast

TV Nova a Prima již upravují hlasitost reklamy

| redakce | tisk

České komerční televize TV Nova a FTV Prima již upravují hlasitost televizních reklam. Jde o reakci vloni schválenou novelu, která přikazuje televizím upravit hlasitost reklam s televizním pořadem.

"Ukazuje se, že zákonná regulace nebyla nutná. Zpracovatelé reklamních spotů zaujali vstřícný postoj a vyrábějí již nyní zvukový mix reklamních spotů podle doporučení EBU (Evropské vysílací unie) R128," říká externí dodavatel PR oddělení pro FTV Prima Filip Budák.

TV Nova kvůli této novele vydala soubor technických podmínek, které platí od 1.1.2013 a zadavatelům stanovuje přesná pravidla pro reklamní spoty, které mají být v souladu s touto normou.

"Tyto podmínky aplikujeme také na pořady, které od 1. ledna 2013 vyrábíme. U ostatních pořadů se úprava hlasitosti provádí automaticky pomocí audioprocesoru," vysvětluje mluvčí stanice Marie Fianová.

Novela se týká pouze komerčních televizí. Česká televize upravila hlasitost reklamy a spotů již v březnu loňského roku. Hlasitost reklamy, teleshoppingu a označení sponzora stanovuje vyhláška, kterou připravuje regulátor RRTV.

zdroj: ČTK, Novinky.cz





Reklama




Vybrané články