Quantcast

UPC Business má zákazníka číslo 10 000

| redakce | tisk

B2B divize společnosti UPC dosáhla tento týden významného milníku v obchodních číslech. Sáhla si na takzvaný double, když získala svého desetitisícího klienta v segmentu podnikatelů a malých firem a zároveň aktivovala službu číslo dvacet tisíc.

B2B je rychle rostoucí divizí v UPC - deset tisíc zákazníků a dvacet tisíc služeb dokazuje, že se umíme starat nejen o domácnosti, ale že poskytujeme kvalitní produkty a služby i živnostníkům a firemním zákazníkům“, řekl Martin Pochmon, ředitel divize B2B

UPC Business má zákazníka číslo 10 000
▲ UPC Business má zákazníka číslo 10 000

Jubilejním klientem se stala společnost Silesia, která má stoletou tradici a zabývá se prodejem příchutí firmám v oblasti Food and Beverages. Jako poděkování obdržela společnost Silesia od UPC superrychlý internet 250 Mb/s na rok zdarma.

Pro UPC Business jsem se rozhodnul na základě vlastních zkušeností. Kromě rychlého a spolehlivého internetu mě přesvědčil i profesionální přístup obchodního zástupce,“ řekl František Strejček, obchodní ředitel společnosti Silesia.

Typickému zákazníkovi z řad podnikatelů a malých firem poskytuje UPC v průměru dvě služby. Nejčastěji využívají zákazníci UPC internet, na druhém místě je kabelová televize a následují telefonní služby.

UPC Business má zákazníka číslo 10 000
▲ UPC Business má zákazníka číslo 10 000

Firemní zákazníci UPC si nejčastěji volí nejrychlejší možnost internetového připojení s parametrem 250Mb/s. Nejoblíbenější televizním balíčkem je Premium Business s 80 programy včetně devatenácti v rozlišení HD. K telefonování zákazníci nejčastěji používají možnost 100 minut volání měsíčně do všech sítí.

zdroj: UPC





Reklama




Vybrané články