Quantcast

Mňam TV sleduje 383 tisíc diváků, Sport2 367 tisíc

| redakce | tisk

Nové měřené stanice v portfoliu Atmedia si postupně získávají svou pozici na trhu. Lifestylová stanice Mňam TV a prémiový sportovní kanál Sport 2 kontinuálně zvyšují pokrytí a získávají si stále více diváků.

Obě stanice v dubnu oslovili víc než 350 tisíc diváků. Uvedla AtMedia.

První český televizní kanál zaměřený na vaření a zdravý životní styl Mňam TV má na svých televizních vysílačích naladěný již téměř milion diváků. Stanice vysílající v regionálním multiplexu 8 kontinuálně zvyšuje penetraci v českých domácnostech a v dubnu ji sledovalo více než 383 tisíc diváků ve věku 4+. Svou programovou nabídkou oslovila zejména ženské publikum. Mňam TV je zajímavá zejména pro aktivní ženy ve věku 15-44 z velkých měst (aff 192) a hospodyně s dětmi ve věku do 4 let (aff 125). Nejoblíbenějším pořadem stanice u diváků je v současné době kuchařská show Domácí kuchyně.

Vývoj reache (zásahu) v CS 4+

Mňam TV sleduje 383 tisíc diváků, Sport2 367 tisíc
▲ Mňam TV sleduje 383 tisíc diváků, Sport2 367 tisíc

Zdroj: ATO-Mediaresearch, 3-4/2015

Sportovní kanál Sport 2, který vstoupil do měření v půlce března, má na svých televizorech naladěno přes 880 tisíc diváků. Stanice se zaměřuje na divácky atraktivní sportovní soutěže. Nabídka v podobě španělské La Ligy nebo hokejové ligy KHL, doplněna o královnu motoristického sportu Formuli 1 oslovila v dubnu víc než 367 tis. diváků ve věku 4+. Sport 2 je díky své bohaté programové nabídce populární zejména mezi muži starších 15 let, u kterých dosahuje afinity ve výši 167%. V uplynulém měsíci se suverénně nejsledovanějším pořadem stanice stala již zmíněná Formule 1. Seriál velkých cen dosahuje u mužů 15+ podílu na sledovanosti na úrovni 7,3%.





Reklama




Vybrané články