Atmedia na nejsilnější pozici od začátku roku
| redakce | tiskDuben přinesl Atmedii nejlepší pozici na trhu od začátku roku. Mediální zastupitelství dosáhlo 3,5% podíl na sledovanosti u publika 15+ a překročilo hranici 8% u dětí ve věku 4-14. Důvodem je nárůst sledovanosti stávajících stanic i příchod nových atraktivních tematických stanic.
Od začátku roku dokázala Atmedia posílit svoji pozici o 6%, čímž si zajistila 3,5% podíl na sledovanosti u publika 15+. Nárůst výkonnosti v dubnu byl způsoben nárůstem sledovanosti filmových a seriálových kanálů, jako například AXN a Universal Channel, ale i vstupem nových stanic do portfolia Atmedia - lifestylové stanice o vaření Mňam TV a prémiového sportovního kanálu Sport 2.
Vývoj podílu na sledovanosti Atmedia v CS 15+
Zdroj: ATO-Mediaresearch, 1-4/2015
Atmedia dokázala od nového roku zlepšit svoji pozici i u dětského publika. Od ledna zvýšila podíl na sledovanosti v dětské cílové skupině o 21%, čímž se jí v dubnu podařilo překonat hranici 8% a dosáhnout celkem úrovně 8,2% podílu na sledovanosti.
Důvodem bylo posílení sledovanosti dětských stanic v portfoliu Atmedia. Disney Channel od začátku roku kontinuálně rostl a svůj podíl na sledovanosti zvýšil o 79% na úroveň 3,4% u dětí ve věku 4-14. Rostoucí trend udržuje i stanice Nickelodeon, která od ledna vzrostla o 40% na úroveň 2,1% v CS 4-14.
Vývoj podílu na sledovanosti Atmedia v CS 4-14
Zdroj: ATO-Mediaresearch, 2-4/2015
zdroj: AtMedia