O2 zvyšuje zisk zejména díky televizi O2 TV a mobilním datům
| redakce | tiskSpolečnosti O2 Czech Republic se za prvních 9 měsíců roku 2016 mírně zvýšil provozní zisk EBITDA na 7,9 miliard Kč, čistý zisk se zvýšil o 8 procent na 4 mld. Kč. Počet zákazníků mobilních paušálních služeb se zvýšil o více než 90 tisíc.
Internetovou televizi O2TV mělo na konci září 2016 celkem 220 tisíc zákazníků (IPTV a OTT verzi), meziročně o 11,6 procenta více (30.9.2015: 197 tisíc). Doplňkovou službu MULTI využívá 32 tisíc domácností. Za rostoucím zájmem o O2TV stojí její funkce jako zpětné zhlédnutí, nahrávání a také exkluzivní kanál O2 TV sport s multidimenzí. V srpnu provozovatel spustil nový kanál O2 TV Fotbal a chystá další sportovní samostatné stanice zaměřené na další sporty - tenis a lední hokej.
Pevný internet xDSL mělo na konci třetího kvartálu letošního roku 774 tisíc klientů. Celkový počet mobilních zákazníků dosáhl ve stejném období výše 4 921 tisíc.
"Jsem rád, že loajalita našich zákazníků nadále roste. Nové služby, které jsme v posledním roce nabídli, si oblíbili a využívají je stále více. S novým tarifem pro neomezené volání z pevných linek do všech sítí volají o 40 % více. Roste také obliba digitální televize O2 TV, kde jsme v srpnu pro naše zákazníky spustili nový samostatný kanál O2 TV Fotbal
," komentuje výsledky předseda představenstva a generální ředitel O2 Czech Republic Tomáš Budník.