Quantcast

JOJ Family měsíčně osloví 2,4 mil. diváků

| redakce | tisk

Slovenská privátní televizní skupina JOJ před rokem spustila na českém trhu volně šířenou stanici JOJ Family, která se celkem rychle a úspěšně etablovala a dnes dosahuje jednoprocentní celodenní průměrný podíl na sledovanosti.

JOJ Family je plnoformátová, multižánrová, rodinná televize, která pro české diváky vysílá to nejlepší z programové struktury TV JOJ.

JOJ Family má za sebou prvý rok vysielania, počas ktorého sa dostala nad percento podielu na trhu, čo je popri silnej konkurencii domácich staníc v tak krátkom časovom horizonte veľký úspech. Tešíme sa, že spomedzi kanálov, s ktorými televízne skupiny zo Slovenska či Česka vstúpili na susedný trh, je JOJ Family jasne najsledovanejšia,“ říká Marcel Grega, generální ředitel
JOJ Group.

Od 5.9.2016 si JOJ Family naladilo už 6,5 milionu českých diváků, což je 67 procent všech diváků. Programové schéma je postavené na česko-slovenských formátech, slovenské produkci a české klasické tvorbě. Měsíčně oslovuje 2,4 milionu diváků. Celodenní podíl na sledovanosti dosahuje jedno procento. Nejsilnější cílovou skupinou JOJ Family jsou ženy ve věku 35 až 54 let.

Nejsledovanějším programem na JOJ Family byla doposud rodinná relace V sedmém nebi. U diváků byly úspěšné i československé seriály jako Třetí patro, Žena za pultem, Chlapci a chlapi, Plechová kavalérie anebo Synové a dcery Jakuba skláře.

Po úspěchu československých filmů Tchán, Čas pracuje pro vraha či trilogii Bouřlivé víno, Zralé víno a Mladé víno sa JOJ Family rozhodla přinést svým divákům filmy ze 70. a 80. roků i na podzim, například tituly jako Kalamita, Čas sluhů, Petrolejové lampy či Skalpel, prosím.

Diváci JOJ Family sa mohou těšit také na kriminální seriál Ve jménu zákona, či na italského herce Paola Villaggia, představitele legendárního účetního Uga Fantozziho ze série filmů Maléry pana účetního. Pro nejmenších diváků jsou připravené pohádky Deváté srdce, Kočičí princ či Malá mořská víla.





Reklama




Vybrané články