Quantcast

Pokles televizní reklamy ve Španělsku

| redakce | tisk

Největší privátní televizní skupiny ve Španělsku, Mediaset a Atresmedia, předpovídají prudký pokles příjmů z televizních reklam. V prvním čtvrtletí roku tito vysílatelé zaznamenali pokles zisku o 8, resp. 24 procent.

Atresmedia, provozovatel komerčních stanic Antena 3, La Sexta a dalších programů, dosáhla zisku 21,7 milionů eur, což představuje pokles o 24,4% z 28,7 milionu eur ve srovnání se stejným obdobím předchozího roku. Její příjmy z reklamy se v prvním čtvrtletí snížily o 13,2 procenta (o 27,8% jen v březnu) u 257,3 milionu eur na 223,4 milionu eur. Televizní divize zaznamenala pokles výnosů o 12,5% na 210,3 milionů eur.

Společnost Mediaset dosáhla čistého zisku 48,9 milionu eur, což je o osm procent méně, s EBITDA 67,3 milionu eur, o 4,3 procenta méně. Příjmy z televizních reklam poklesly o 9,1 procenta na 194,4 milionů eur. Mediaset provozuje na španělském trhu mj. stanice Telecinco a Cuatro.

zdroj: Advanced television





Reklama




Vybrané články