Quantcast

TV Prima: sledovanost a divácký podíl seriálu Rodinná pouta

| redakce | tiskobrázek k článku: TV Prima: sledovanost a divácký podíl seriálu Rodinná pouta

Televize Prima doposud odvysílala 12 dílů svého původního televizního seriálu Rodinná pouta. Každý díl sledovalo průměrně 1,260 milionu diváků starších 15 let, průměrný podíl každého dílu na trhu je 30,66 % (D 15+).
Včerejší, 12. díl dosáhl 31,48% podílu na trhu (D 15+) a vidělo ho 1,193 milionu diváků starších 15 let.

Mezi diváky Rodinných pout jsou více zastoupeny ženy - představují přibližně 65 % publika staršího 15 let. Seriál zaujal ženy všech věkových kategorií, nicméně v porovnání s diváky na dalších kanálech jsou u Rodinných pout mnohem výrazněji zastoupeny ženy ve věku 25-34 let - tato skupina představuje 11 % všech diváků RP - a dále ženy ve věku 35-44 let (u Rodinných pout tvoří téměř 8,5 % diváků). I muži jsou zastoupeni věkově rovnoměrně. Z vývoje je patrný mírně rostoucí zájem o seriál u dětí a žen ve věku 15-24 let (v pátém týdnu vysílání představují děti ve věku 4-14 let 8 % diváků a ženy ve věku 15-24 let 6 %). Co se týče vzdělání, jsou nadprůměrně zastoupeni diváci se středoškolským vzděláním.

Zdroj dat: ATO - Mediaresearch





Reklama




Vybrané články