Quantcast

LiveTV nabídne inteligentní zábavu, nové sporty a regionální zpravodajství o počasí a dopravě

| Tisk

logoProjekt LiveTV se uchází o licenci k pozemnímu digitálnímu televiznímu vysílání v multiplexu C provozovaném Českým Telecomem. Záměrem je vybudovat televizi úzce zaměřenou na věkovou skupinu 15 - 35 let. Svým divákům chce nabídnout celou řadu televizních magazínů a sporty, které dosud na televizní obrazovce chyběly. Dalším pilířem jsou detailně regionálně členěné předpovědi počasí a dopravní zpravodajství. Za projektem stojí bývalý finanční a obchodní ředitel České televize Michael Kralert a zkušený televizní a filmový producent David Dušek, který se původně o licenci ucházel se samostatným projektem TNC - Televize na cesty.

Naší ambicí není konkurovat plnoformátovým televizím, ale vybudovat nikový kanál, kterému bude k ziskovosti stačit 5% podíl na sledovanosti,“ řekl dnes Michael Kralert, jednatel LiveTV s.r.o. Televize nebude uvádět žádné filmy nebo seriály, jejichž autorská práva jsou velmi drahá, a místo toho svým divákům nabídne magazíny o životním stylu mladých dospělých (cestování, rodina, vaření, dům a zahrada, móda apod.) a jejich subkultur (hudební fandové, vyznavači adrenalinových aktivit, motorkáři, příznivci počítačových her apod.). Až 50% prime timu bude tvořit sport, ve kterém se LiveTV chce soustředit zejména na populární sporty a soutěže, které velké televize dosud opomíjejí. Diváci se tak mohou těšit na hokejovou první a fotbalovou druhou ligu, squash, snowboarding, cyklistiku a další. „Po třech letech provozu bychom měli dosáhnout vyrovnaného rozpočtu, ve čtvrtém roce začneme vytvářet zisk a do konce šestého roku splatíme úvodní investice,“ dodal Kralert.

LiveTV počítá také s uvedením některých netradičních formátů. „Připravujeme například konfrontační reality show ‘Nesnáším tě’, ve které budou skryté kamery sledovat soužití skinheadů a rómské rodiny nebo křesťanské rodiny a dvojice homosexuálů,“ uvedl David Dušek, jednatel FTV, spol. s r.o. Dalšími novými formáty mají být například zábavná show o rodinných financích, ve které se budou zpovídat lidé, kteří prožili osobní bankrot, navštívil je exekutor, přišli o dům, protože nespláceli hypotéku apod., a vysvětlení finančních analytiků, kde lidé udělali chybu, kde je kdo a jak napálil apod. „Ve sportu chceme přivést diváka do zákulisí a pravidelně mu ukazovat dění v šatnách nebo přípravu sportovců na zápas či výkon,“ pokračoval Dušek. Podle něj bude 67% programu LiveTV tvořit vlastní tvorba.



LiveTV se chce od ostatních provozovatelů pozemního digitálního televizního vysílání odlišit také rozsáhlým využíváním interaktivity. Nedílnou součástí koncepce je pravidelné aktuální zpravodajství o dopravě a předpovědi počasí, které bude možné prostřednictvím zpětného kanálu detailně regionálně rozlišit až na úroveň bývalých okresů. Prostřednictvím zpětného kanálu bude také možné, aby si diváci při sportovních přenosech sami např. volili kamery, které zabírají dění na hřišti.

Tisková zpráva
Live TV





Reklama




Vybrané články