Quantcast

CNN International mění design

| Tisk

logoAmerická zpravodajská televize CNN International se tuto neděli 5.února 2006 představí divákům v novém designu. Podle magazínu DigitalSpy půjde "o radikální posun od přebytečné a obtěžující grafiky, která převažuje na dnešních zpravodajských a ekonomicko-informačních kanálech". Stručně řečeno: redesign přispěje k větší přehlednosti na obrazovce. Divák nebude muset sledovat několik informačních proužků a hlavní obsah vysílání televize.

Změny designu budou poměrně zásadní: žádná část stávajícího designu nebude použita v novém grafickém obalu stanice. Logo stanice CNN International se přesune do levého horního rohu, vedle loga se v menším písmem objeví doplňující informace "live" (živé vysílání), sport (sportovní zpravodajství), music (informace z hudebního světa) atp. Díky těmto úpravám získá obrazovka nové vzhled. Barevné schéma používané na CNNI se bude také postupně inovovat. Pro aktuální zpravodajství bude CNNI používat žlutou barvu

Klasický rotující text v dolní části obrazovky, který CNNI začala používat od 11.září 2001 nahradí textová informace v podobě jedné či několika vět o právě vysílaném zpravodajství.

"Ačkoliv tento nový design je více o vývoji než revoluci," říká CNNI senior VP Rena Golden, "naší prioritou je zabezpečit, aby naši diváci po celém světě, kteří příliš nerozumí angličtině, pozoruměli vysílanému zpravodajství. Jednoduchá obrazovka a rozšířené o stručné informace umožní našim novinářům pracovat naplno."

Na novém designu CNN International pracoval creative director Mark Wright, který pracoval s různými mezinárodními agenturami a Frankem Lampenem, nezávislým konzultantem z Londýna.



CNN International vysílá volně mj. na satelitu Astra 19,2°E, na kmitočtu 11,777 GHz, polarizace vertikální, SR 27500, FEC 3/4, SID 28522, VPID 165, APID 100. Signál CNNI není zde kódován.

Ukázky z nové grafiky CNNI:
Nová grafika CNNI
Nová grafika CNNI
Nová grafika CNNI
Nová grafika CNNI
redakce





Reklama




Vybrané články