Quantcast

Chellomedia sjednocuje své aktivity a portfolio TV ve střední Evropě

| Tisk

logo Společnost Chellomedia, obsahová divize skupiny Liberty Global Inc., dnes oznámila reorganizaci portfolia svých tématických televizních stanic a aktivit ve střední Evropě.

Od dubna 2009 společnost Chello Central Europe převezme od své sesterské společnosti Chello Zone řízení tří tématických stanic, které nyní vysílají v regionu střední Evropy - Zone Romantica (verze pro Polsko, Maďarsko, Rumunsko), Zone Europa a Zone Club (verze pro Polsko a Maďarsko). Středoevropské regionálně řízené portfolio se tímto rozroste celkem na 11 televizních stanic.

Společnost Chellomedia v poslední době realizovala ve středoevropském regionu řadu akvizic nových stanic. Naposledy dokumentární stanici Spektrum (září 2008), což byla v pořadí již pátá akvizice za posledních 15 měsíců. Dále se jedná o konsolidaci stanice Minimax a akvizice stanic Filmmuzeum, TV Paprika a TV Deko. Chello Central Europe také založila svou vlastní produkční společnost Mojo Productions.

Společnost Chellomedia i nadále očekává značný růst trhu placené televize v regionu střední a východní Evropy. Sloučené portfolio zahrnující dětské, filmové, sportovní, dokumentární a life-stylové tématické stanice umožňuje skupině Chellomedia dosáhnout efektivních synergií pokud jde o program, prodej a distribuci napříč středoevropským regionem.

Shane O´Neill, prezident společnosti Chellomedia dodává:

Schopnost působit a tvořit program na jednotlivých trzích lokálně má stále rostoucí význam v naší strategii televizních stanic, a proto je přirozeným krokem přesunout tyto stanice pod jednotné řízení v rámci našeho regionálního zastoupení ve střední Evropě, kde jsme za posledních 24 měsíců zaznamenali značný nárůst příjmů a aktivit. Tento přesun rovněž umožní dceřiné společnosti Chello Zone zaměřit se na rozvoj pan-regionálních a asijských tématických televizních projektů, kde stále vidíme potenciál k silnému růstu.”

Sjednocené portfolio stanic a synergické řízení přinese řadu výhod pro partnery v rámci sítě, kde společnost Chello Central Europe prostřednictvím své pobočky At Media bude i nadále pokračovat v rozvíjení svého byznysu v oblasti mediálního zastupování a prodeje reklamního času napříč středoevropským regionem.



Společnost Chello Zone pak nadále zaměří své působení na budování distribuce a rozvoj svých mezinárodních značek, jako je dětská stanice JimJam (joint venture se společností Hit Entertainment), stanice Zone Reality, Extreme Sports Channel a také pan-evropské verze stanic Zone Romantica a Zone Club.

Společnost Chello Central Europe také převezme zodpovědnost za vztahy s řadou klíčových třetích zastupitelských stanic v regionu, včetně NBC Universal, MTV a History Channel.

PR Chellomedia





Reklama




Vybrané články