Quantcast

Rebranding v Německu: Nick jako Nickelodeon

| redakce | tisk

Společnost MTV Networks oznámila své záměry provést rebranding kanálů Nickelodeon, které se vysílají na některých trzích v Evropě. Koncern provede kompletní rebranding, který zahrnuje značky na všech platformách ať už jde o vysílání či on-line portály. Hlavní barvou Nickelodeon zůstává oranžová.

O proměně kanálů Nickelodeon bylo rozhodnuto v roce 2009, kdy značka Nickelodeon oslavila v USA své již 30. narozeniny. První kanál pod názvem Nickelodeon odstartoval již v roce 1979.

Rebrandování se dotkne všech trhů mimo Severní Ameriku. Změna bude provedena v severní Evropě a zemích Beneluxu, Německu, Rakousku a Švýcarsku.

Rebranding v Německu: Nick jako Nickelodeon
▲ Rebranding v Německu: Nick jako Nickelodeon

V německy hovořících zemích se Nick k 31.3.2010 změní na Nickelodeon a placený kanál Nick Premium na značku nicktoons. Název dalšího kanálu Nick Jr. se nemění.

Cílem plánovaných změn je zastřešit kanály pod obvyklé značky, které MTV Networks provozuje v jiných částech světa.





Reklama




Vybrané články