Quantcast

Polsko: Konec hlasitých reklam v televizi

| redakce | tisk

Polský regulátor médií KRRiT, obdoba české Rady pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV), bude kontrolovat hlasitost reklamních brejků u jednotlivých stanic. Za 6 měsíců budou hlasité reklamy zakázané a regulátor bude moci vysílatele za takový prohřešek pokutovat.

Polský regulátor bude zkoumat hlasitosti reklam a teleshoppingu u televizních ale i rozhlasových stanic. Hlasitost nesmí překročit úroveň hlasitosti předchozí relace v posledních 20 sekundách.

Hlasité reklamy jsou levným marketingovým trikem. Během reklamních spotů diváci obvykle odcházejí od obrazovek a hlasitější spoty mají zajistit, aby nedošlo ke ztrátě "kontaktu s reklamou". Hlasitost reklamního vysílání ale vadí malým dětem a seniorům. Divák na hlasitý obsah reaguje podrážděně a přepíná i na jiný program. Výsledek pak je skutečnost, že reklama neosloví diváka.

zdroj: satkurier.pl





Reklama




Vybrané články