Český rozhlas je pošesté nejdůvěryhodnější značkou
| redakce | tiskV jedenáctém ročníku průzkumu Dobrá značka, realizovaným společností Readers Digest, zvítězil v kategorii Rozhlasová stanice opět Český rozhlas.
Společnost Reader´s Digest oznámila výsledky emailového průzkumu Dobrá značka 2011. Veřejnoprávní média bodovala v obou mediálních kategoriích, tedy televizi a rozhlasu. Český rozhlas se stal nejdůvěryhodnější značkou již pošesté, zvítězil zatím ve všech ročnících soutěže, ve kterých byla rozhlasová kategorie vyhlášena. „Vyjádřená důvěra nás zavazuje k přísnému dodržování zásad veřejnoprávního vysílání a pečlivé programové práci, která může uspokojit opravdu každého posluchače
“, uvedl v reakci na ocenění prozatímní ředitel Českého rozhlasu Peter Duhan.
Letos byl Český rozhlas nejdůvěryhodnější značkou pro 27 procent respondentů, což znamená dvouprocentní nárůst oproti loňskému roku. Celkem proběhl průzkum v šestnácti evropských zemích, elektronicky nebo klasickou poštou bylo rozesláno dohromady 586 593 dotazníků. V rámci České republiky bylo odesláno 15 500 emailů. Na otázku, které značky považují za nejdůvěryhodnější, odpovídali respondenti z České republiky ve třiceti kategoriích.
zdroj: ČRo
Parabola.cz
Facebook
Twitter











20:10 Každý den se rodí život
20:00 Jeff
20:20 Franta mimozemšťan
20:15 Farma Vojty Kotka
20:10 Pan účetní jde do důchodu
20:05 Vítejte ve světě Andrého Rieu III (5, 6)
20:30 Čo ja viem
20:10 Família
20:30 Farma XVII.
20:20 Romance v Bell Harbor