Quantcast

Prima LOVE vstoupila do měření sledovanosti

| redakce | tisk

První květen odstartoval měření sledovanosti stanice Prima LOVE. První den měření dosáhla nová televize 0,64% podílu na trhu v cílové skupině Dospělí 15+.

Ve srovnání s prvními výsledky „bratrské“ televizní stanice Prima COOL dosáhla Prima LOVE ve svůj první měřený den ještě lepších výsledků, a to o celých 0,16 % více v cílové skupině diváků starších 15 let (share Prima COOL v první den měření byl 0,48 %).

Nejvyšších hodnot dosahuje Prima LOVE mezi ženami - v cílové skupině Ženy 15-54 dosáhla průměrného celodenního podílu na trhu 1,11 %, mezi mladšími ženami 15-44 dokonce 1,13 %.

Prima LOVE si již po dvou měsících vysílání našla své divačky, chceme jim tímto popřát mnoho láskyplných momentů - třeba již příští neděli u filmu Líbáš jako Bůh,“ těší dosažené výsledky generálního ředitele Televize Prima Marka Singera.

zdroj: Prima





Reklama




Vybrané články