Quantcast

Výsledky sledovanosti Prima TV v 10. týdnu roku 2004

| redakce | tiskobrázek k článku: Výsledky sledovanosti Prima TV v 10. týdnu roku 2004

V desátém týdnu 2004 (od 1.3. do 7.3. 2004) dosáhla Prima TV průměrného celodenního podílu na trhu 21,75% (D 15+) a byla tak v tomto týdnu druhou nejúspěšnější televizní stanicí na českém trhu. Průměrná hodnota podílu na trhu v prime time činila v tomto období 20,94% (D 15+). Nejúspěšnějším dnem z hlediska podílu na trhu byl pátek 5.3., kdy Prima TV dosáhla 22,87% (D 15+).

Úspěšné pořady 10. týdne:

Nejúspěšnějším pořadem 10. týdne byl další díl seriálu Třicet případů majora Zemana. Ve středu 3.3. sledoval tento seriál 1,525 mil diváků starších 15-ti let (TVR 18%, share 35,73% D 15+).
Vysokou sledovanost si i nadále udržuje Zpravodajský deník, minulý týden ho v průměru viděl 1,285 mil diváků starších 15-ti let (TVR 15,2%, share 35,83% D 15+).

V sobotu v 13:25 hodin nabídla Prima TV poprvé svým divákům nový pořad h.i.t. s podtitulem ?hudba, informace, trendy?, který je určen mladým lidem. Hitparádu a zajímavé reportáže si vybralo 35,97% diváků ve věku 15-34 let, kteří měli v době vysílání zapnutý televizor. V cílové skupině 15-24 let to bylo dokonce 40,07% diváků.

V neděli 7. března se na obrazovku Prima TV vrátil svým prvním letošním závodem seriál závodů vozů Formule 1. Velkou cenu Austrálie sledovalo 741 tisíc diváků starších 15-ti let (TVR 8,7%, share 30,71% D 15+). V cílové skupině Muži 15+ dosáhl úvodní závod F1 40,78% podílu na trhu.

Vysokého podílu na trhu stabilně dosahuje zábavný pořad Telebazar, v pátek večer ho sledovalo 36,05% diváků starších 15-ti let, kteří měli v té době zapnutou televizi, v cílové skupině Muži 15+ činil podíl na trhu 41,02%.

Mezi nejsledovanější filmy uplynulého týdne patřily následující tituly: Jiná žena (1.3.) ? TVR 12,7%, share 26,20% D 15+, německý romantický film Svatba na venkově (2.3.) ? TVR 12,6%, share 26,06% D 15+.

Zdroj: ATO - Mediaresearch





Reklama




Vybrané články