Quantcast

Vzniklo nové Sdružení pro měření sledovanosti

| redakce | tisk

Minulý týden se uskutečnila ustavující valná hromada Sdružení pro měření sledovanosti (SPMS), na které se jeho zakládající členové - TV Nova, lídr trhu v televizní sledovanosti a jednička na trhu televizní reklamy, a mediální agentura Médea, největší mediální agentura v České republice, dohodly na vypsání výběrového řízení na realizátora měření sledovanosti televize metodou TV metrů (PEM).

Sdružení pro měření sledovanosti vzniká jako platforma otevřená všem hráčům na trhu televizní reklamy, včetně televizních médií, mediálních agentur a zadavatelů televizní reklamy. SPMS klade důraz na princip transparentnosti, otevřenosti a kredibility. Do sedmičlenného představenstva SPMS byli jmenováni mimo jiné i generální ředitel TV Nova Jan Andruško a generální ředitel Médea Group Jaromír Soukup.

Očekáváme, že se z nového sdružení postupem času stane reprezentativní platforma všech významných hráčů na televizním trhu, kteří se budou podílet na zajištění a kontrole kredibilního a zcela transparentního měření televizní sledovanosti v ČR,“ řekl generální ředitel TV Nova Jan Andruško.

Transparentní měření sledovanosti je klíčovou podmínkou kvalitního plánovaní mediálních kampaní. Proto jsme se rozhodli postavit po boku lídra televizního trhu a pomoci založit SPMS,“ řekl generální ředitel Médea Group Jaromír Soukup.

V průběhu valné hromady SPMS bylo odsouhlaseno vypsání výběrového řízení na realizátora měření sledovanosti televize metodou TV metrů, které proběhne v souladu s uznávanými mezinárodními standardy. Tendr bude vyhlášen dnes, přičemž SPMS očekává, že se ho zúčastní všichni významní dodavatelé v oblasti zajišťování projektů PEM.

zdroj: SPMS





Reklama




Vybrané články