Prima Group opět komerční jedničkou
| redakce | tiskSkupina televizních stanic Prima Group dosáhla dalšího úspěchu na trhu. V minulém týdnu si udržela svoji pozici komerční jedničky v cílové skupině 15+, kterou poprvé dosáhla v předminulém týdnu.
"Uplynulý týden byl pro skupinu televizních stanic Prima Group velice důležitý. Po vítězství v předchozím týdnu měla totiž prokázat své pevné postavení na trhu. A to se podařilo! Prima Group se podruhé za sebou stala v celotýdenním podílu na trhu jasnou jedničkou mezi komerčními televizními skupinami! S celotýdenním podílem na trhu 23,33 % share v cílové skupině D15+ překonala za minulý týden Prima Group, složená z hlavního vysílacího kanálu Prima family a dvou sekundárních kanálů Prima COOL a Prima love, konkurenční skupinu komerčních televizí
," uvedl Marek Winkler z FTV Prima.
Jaké pořady diváci nejvíce na kanálech Prima Group vyhledávali? "Mezi nejúspěšnější pořady patřilo minulý týden VIP PROSTŘENO!, které si v úterý 31. 7. v cílové skupině D15+ naladilo 925 tis. diváků (share 27,89 %), dále páteční Zprávy FTV Prima - ty sledovalo 817 tis. diváků (36,56 %) z cílové skupiny D15+ a nelze opomenout páteční romantický film Rosamunde Pilcher: Sňatek z rozumu. V cílové skupině D15+ si ho nenechalo ujít 600 tis. diváků (20,45 % share)
," dodává.