Quantcast

CME snížila zadlužení o 185 mil. USD

| redakce | tisk

Společnost Central European Media Enterprises Ltd. dnes oznámila finanční výsledky za období tří a šesti měsíců končící dnem 30. června 2012. Čisté výnosy za druhé čtvrtletí r. 2012 činily 211,2mil. USD v porovnání s 249,7 mil. USD za druhé čtvrtletí r. 2011.

OIBDA1 za dané čtvrtletí činila 47,1mil. USD v porovnání s 62,7 mil. USD za období tří měsíců končící dnem 30. června 2011. Provozní zisk za dané čtvrtletí činil 23,7 mil. USD v porovnání s 39,5 mil. USD za stejné období v r. 2011.

Čistý zisk přiřaditelný akcionářům společnosti CME Ltd. za dané čtvrtletí se zvýšil z 1,0 mil. USD o 3,0 mil. USD na 4,0 mil. USD za období tří měsíců končící dnem 30. června 2012. Plně zředěný zisk přiřaditelný akcionářům společnosti CME Ltd. na akcii za období tří měsíců končící dnem 30. června 2012 se zvýšil o 0,04 USD na hodnotu 0,06 USD v porovnání s 0,02 USD za období tří měsíců končící dnem 30. června 2011.

Čisté výnosy za období šesti měsíců končící dnem 30. června 2012 činily 378,7 mil. USD v porovnání s 422,4 mil. USD ve stejném období v r. 2011. OIBDA1 za období šesti měsíců končící dnem 30. června 2012 činila 61,2 mil. USD v porovnání s 76,9 mil. USD za první pololetí v r. 2011. Provozní zisk za období šesti měsíců končící dnem 30. června 2012 činil 13,3 mil. USD v porovnání s 31,8 mil. USD za stejné období v r. 2011.

Čistá ztráta přiřaditelná akcionářům společnosti CME Ltd. za období šesti měsíců končící dnem 30. června 2012 se zlepšila o 10,7 mil. USD na (9,4) mil. USD v porovnání s (20,1) mil. USD za stejné období v r. 2011. Plně zředěná ztráta přiřaditelná akcionářům společnosti CME Ltd. na akcii za období šesti měsíců končící dnem 30. června 2012 se zlepšila o 0,17 USD na hodnotu (0,14) USD v porovnání s (0,31) USD za období šesti měsíců končící dnem 30. června 2011.

Adrian Sarbu, prezident a generální ředitel (CEO) společnosti CME, uvedl: “3. července 2012 jsme dokončili transakce s našimi největšími akcionáři, společností Time Warner a Ronaldem Lauderem, díky nimž jsme snížili naše dluhové zatížení o 185 mil. USD. Navzdory poklesu reklamních výdajů v prvním pololetí o 7% zůstaly naše výnosy v konstantních měnách meziročně stejné, a to díky nárůstu v segmentech Media Pro Entertainment a nová média, kde Voyo obsadilo vedoucí pozici v předplacené video službě. Ve druhém pololetí se i nadále zaměříme na snižování zadlužení, udržení našeho prvenství ve sledovanosti i podílu na trhu, rozvíjení nereklamních příjmů a dosažení kladného volného peněžního toku.“

zdroj: CME





Reklama




Vybrané články