Quantcast

Jan Svoboda odchází z České televize

| redakce | tisk

Ředitel marketingu a obchodu Jan Svoboda odchází z České televize. S generálním ředitelem Petrem Dvořákem se dohodli na ukončení spolupráce k 30. září 2012.

Jan Svoboda ukončí své působení v České televizi po deseti měsících. Během této doby se podařilo nastartovat nové postupy v rámci efektivní a účinné marketingové prezentace České televize. Ke klíčovým projektům, na nichž se Jan Svoboda během svého působení v ČT podílel, patří realizace vize generálního ředitele v oblasti vlastní prezentace a korporátní grafiky, kterou Petr Dvořák avizoval ve svém kandidátském projektu.

Jsem rád, že se mi podařilo splnit zadání generálního ředitele v oblasti vizuální prezentace České televize i v dalších dílčích úkolech a že jsem se mohl podílet na rozjezdu zásadní proměny, kterou veřejnoprávní televize pod vedením Petra Dvořáka v současné době prochází,“ říká odcházející ředitel marketingu a obchodu Jan Svoboda. „Nastal ale čas posunout se dál, a proto jsem se po důkladném zvážení rozhodl přijmout zajímavou pracovní nabídku, kterou jsem dostal.“

Generální ředitel České televize Petr Dvořák k tomu říká: „Rád bych poděkoval Janu Svobodovi za práci, kterou v České televizi odvedl. Marketing a vlastní prezentace České televize byla jednou z důležitých oblastí, na které jsem se chtěl po svém zvolení zaměřit, a jsem rád, že se podařilo zkonsolidovat marketingové a obchodní činnosti a nastavit efektivnější fungování celého oddělení, jehož výsledky jsou znatelné.“

zdroj: ČT





Reklama




Vybrané články