FT prodá Gulli společnosti Lagardére
| redakce | tisk
France Télévisions (FT) prodá svůj 34 procentní podíl ve společnosti provozující francouzský dětský kanál Gulli firmě Lagardére Interactive. Informace o akvizici byla umístěna na síti Twitter v pátek 20. prosince.
Zajímavé je, že informace se objevila po měsících vyjednávání mezi privátním vysílatelem a veřejnoprávním vysílatelem France Télévisions.
Tato dohoda umožňuje Lagardére Interactive plně kontrolovat kanál pro děti Gulli. Zároveň to umožní proměnu kanálu France 4 na vlastní kanál pro děti. Součástí dohody je klauzule, která omezuje počet reklamních brejků na stanici France 4, která se stane konkurentem Gulli.
Podle francouzských médií je transakce v hodnotě asi 25 milionů eur a bude dokončena začátkem roku 2014 po schválení regulačními úřady.
zdroj: satkurier.pl