Nedělní Super Bowl v HD, česky a živě na Sport2 HD
| redakce | tisk
Velkolepou sportovně-společenskou show jménem Super Bowl uvidí naživo také čeští a slovenští diváci, tentokrát dokonce ve vysokém rozlišení. Přímý přenos napínavého finálového utkání národní ligy amerického fotbalu NFL ze stadionu v New Jersey odvysílají exkluzivně u nás v přímém televizním přenosu a s českým komentářem souběžně sesterské stanice Sport1 a ve vysokém rozlišení Sport2 HD od půlnoci z neděle na pondělí 3. února.
O titul mistra ligy se pod otevřeným nebem utkají týmy Denver Broncos a Seattle Seahawks, v prestižním poločasovém hudebním programu vystoupí zpěvák Bruno Mars a kapela Red Hot Chili Peppers.
Přes 110 milionů diváků v USA a odhadem další desítky milionů v ostatních částech světa, takový obrovský globální zájem srovnatelný s finále Ligy mistrů UEFA každoročně vyvolává závěrečné utkání národní ligy amerického fotbalu NFL, slavný Super Bowl. Tento mimořádný zážitek si mohou užít i čeští a slovenští diváci u svých obrazovek.
„Super Bowl je celosvětový fenomén, který si díky našemu výhradnímu televiznímu přímému přenosu ve vysokém rozlišení na Sport2 HD a českému komentáři naplno užijí i tuzemští příznivci nejen amerického fotbalu, ale také fanoušci zpěváka Bruna Marse a kapely Red Hot Chili Peppers, kteří vystoupí o poločasové přestávce
,“ uvedl za provozovatele stanic Aleš Fabík, Country Manager Chello Central Europe.
Jedním z komentátorů tohoto sportovně-společenského svátku bude Stanislav Jantoš, sám aktivní hráč amerického fotbalu. „Zatímco Denver má nejlepší útok celé ligy, Seattle exceluje v obranné hře. Tento kontrast slibuje fantastický zápas do poslední vteřiny
,“ láká ke sledování přímého přenosu zkušený komentátor televizí Sport1 a Sport2 HD, jehož ve studiu doplní další expert na americký fotbal Jindřich Rajchl.
Super Bowl je mimořádnou událostí z mnoha důvodů. Třicetisekundová televizní reklama se na americkém trhu prodává za čtyři miliony dolarů, kapacita reklamních časů vysílatele je vyprodána měsíce dopředu a nejlepší spoty se takřka obratem stávají hitem sociálních sítí.
Sledovanost (share) v USA se pohybuje kolem závratných 70 procent. Kořeny finálového utkání dvou nejlepších týmů Ameriky sahají do roku 1967. Od poloviny 80. let jsou typické poločasové kulturní přestávky o délce zhruba jedné hodiny, na nichž vystupují největší jména hudebního světa - dříve například Madonna, Michael Jackson či Rolling Stones.
zdroj: Chello