Quantcast

Eurosport chce překonat hranici 8 mil. digitálních fanoušků denně

| redakce | tisk

Skupina Eurosport odstartovala rok, v němž slaví 25. výročí svého vysílání, dosud nejvyšším počtem fanoušků na svých digitálních platformách (webové stránky a mobilní aplikace). V prvních týdnech roku 2014 poprvé překonal počet digitálních návštěvníků hranici 7 milionů denně.

Tento pozitivní výsledek je dalším krokem Eurosportu k naplnění ambiciózního cíle - 8 milionů digitálních návštěvníků denně v době před MS ve fotbale v Brazílii.

Arnaud Maillard, ředitel oddělení internetu a nových médií, říká: „V roce 2013 jsme si stanovili cíl dosáhnout 8 milionů fanoušků každý den v naší on-line a digitální nabídce. Je to ambiciózní cíl, a já jsem potěšen, že lednové výsledky ukazují, že jsme na dobré cestě k jeho dosažení. Šíře obsahu a kvalita redakční práce Eurosportu.com je na tak vysoké úrovni, že se sportovní fanoušci stále vracejí.“

Digitální milníky Eurosportu v lednu 2014:

• 19. ledna Eurosport dosáhl nejlepšího digitálního výsledku v historii - 7 165 370 návštěvníků webových stránek a mobilních aplikací.
• 26. ledna Eurosport dosáhl nejvyššího počtu připojení přes mobilní aplikace - 2 603 008 návštěvníků.
• Ve 4. týdnu roku 2014 Eurosport dosáhl průměrně 4 262 961 denních návštěvníků webových stránek

Tyto digitální úspěchy upevňují vedoucí pozici Eurosportu v poskytování prvotřídního sportovního zpravodajství na digitálních platformách. V lednu 2014 byly na Eurosport.com nejnavštěvovanější Australian Open, zápasy nejprestižnějších evropských fotbalových lig a zimní sporty (biatlon, alpské lyžování a skoky na lyžích).

zdroj: Eurosport





Reklama




Vybrané články