Quantcast

MEDIARESEARCH bude měřit sledovanost v Estonsku

| redakce | tiskobrázek k článku: MEDIARESEARCH bude měřit sledovanost v Estonsku

Společnost MEDIARESEARCH, realizátor českého peoplemetrového projektu, byla spolu s partnerem Turu-uuringute vybrána jako dodavatel dat elektronického měření sledovanosti televize v Estonsku, a to na období 2015-2023.

Česká agentura MEDIARESEARCH vítězstvím v tendru rozšiřuje své aktivity do další evropské země. Společnost ke konci roku dobudovala reprezentativní panel domácností pro měření televizní sledovanosti v Bulharsku.

O vítězi tendru v Estonsku rozhodla začátkem února tamní asociace televizních stanic a mediálních agentur (EMOL). Výběrového řízení se účastnily i další výzkumné společnosti, například AS Elion, GfK nebo Nielsen.

Úloha MEDIARESEARCH bude v estonském projektu spočívat vedle celkové podpory především v dodání technologie SimMetry, která je nezávislá na způsobu šíření televizního signálu. Stejně jako v českém projektu, i v Estonsku využije společnost poslední generaci měřícího zařízení - SimEar.

Máme velikou radost, že se nám postupně daří prosazovat kvalitní technologii od našich vývojářů i do dalších evropských zemí,“ uvedl Tomáš Bičík, který je v MEDIARESEARCH zodpovědný právě za rozšiřování obchodních aktivit společnosti. „Díky našemu prověřenému technologickému, ale i analytickému zázemí v České republice máme ostatním zemím rozhodně co nabídnout.“

MEDIARESEARCH bude měřit sledovanost v Estonsku
▲ MEDIARESEARCH bude měřit sledovanost v Estonsku

SimEar - nejnovější generace peoplemetru vyvinutá společností MEDIARESEARCH

MEDIARESEARCH bude měřit sledovanost v Estonsku
▲ MEDIARESEARCH bude měřit sledovanost v Estonsku

Kromě České republiky a Bulharska se bude technologie pro měření sledovanosti televize od české společnosti MEDIARESEARCH využívat i v Estonsku

zdroj: MEDIARESEARCH





Reklama




Vybrané články