Quantcast

Stopklatka TV za 2 týdny vysílání s 0,5% podílem na trhu

| redakce | tiskobrázek k článku: Stopklatka TV za 2 týdny vysílání s 0,5% podílem na trhu

Před dvěma týdny zahájil v Polsku vysílání nový filmový kanál Stopklatka TV. Stanice má na tamním trhu již 0,5 podíl. Vyplývá to z údajů Nielsen Audience Measurement pro období od 17. do 26. března 2014.

Kanál má identický podíl v celkové skupině (0,52%) a komerční (0,51%). Tento výsledek zařadil stanici na 3. místo mezi filmové a seriálové kanály v Polsku - po TVP Seriale a ATM Rozrywka a před AXN a Kino Polska.

Mezi seriálovými a filmovými kanály má nejlepší sledovanost TVP Seriale (1,32% v celkové skupině; 1,56% v komerční skupině). Tento kanál navíc nevysílá v bezplatných terestrických multiplexech. Lepší výsledky než Stopklatka TV má také pozemní ATM Rozrywka (0,64%; 0,82%).

zdroj: press.pl/Wirtualnemedia.pl, satkurier.pl





Reklama




Vybrané články