Quantcast

Více než 4% podíl Minimaxu díky novým divákům

| redakce | tisk

Dětská stanice Minimax z portfolia mediálního zastupitelství Atmedia zaznamenává v poslední době jeden úspěch za druhým. Od začátku roku 2013 se Minimax nazastavil v růstu podílu na sledovanosti. V posledním čtvrtletí překonal 4% v dětské cílové skupině 4-12 let. Meziročně tedy vzrostl o téměř 60%.

V některých dnech se Minimax blížil 7% podílu na sledovanosti, což je rekordní výsledek od začátku měření. Nové diváky Minimax oslovuje i navzdory silnější konkurenci dětských stanic na českém televizním trhu.

Rekordní podíly na sledovanosti jsou v posledním čtvrtletí doprovázeny rostoucí sledovaností i dalšími kvantitativními ukazateli divácké obliby měřenými peoplemetry. Téměř 70% nárůst sledovanosti v CS 4-12 oproti prvnímu čtvrtletí 2013 je způsoben jak vyšším počtem diváků, tak i delším časem, který u programu Minimaxu dětští diváci tráví.

Minimax za poslední rok oslovil přes 42 tisíc nových diváků z cílové skupiny 4-12 let, což představuje téměř třetinový nárůst. V posledním čtvrtletí zasáhl dokonce celou pětinu dětské populace ČR. Děti navíc sledováním Minimaxu tráví více času, v průměru přes hodinu a dvacet minut denně.

Stanice posiluje pozici na trhu díky zajímavě sestavenému programu jak pro holčičky, tak i pro kluky. Nejúspěšnějšími pořady za poslední dobu jsou Pound Puppies: Štěňátka do každé rodiny, Kouzelné víly Zubničky nebo Upovídaná Marta.

zdroj: AtMedia





Reklama




Vybrané články