Quantcast

Discovery spojí distribuční týmy pro Discovery a Eurosport

| redakce | tiskobrázek k článku: Discovery spojí distribuční týmy pro Discovery a Eurosport

Společnost Discovery Networks Central & Eastern Europe, Middle East and Africa (CEEMEA), divize společnosti Discovery Communications, která je nejvýznamnějším světovým poskytovatelem placeného televizního obsahu, dnes oznámila, že celé portfolio jejích 22 kanálů bude ve střední a východní Evropě, na Blízkém východě a v Africe nabízet jeden společný distribuční tým.

Tým pod vedením viceprezidentky pro distribuci Oksany Janušovské bude odpovědný za distribuci nejzajímavější nabídky placeného televizního obsahu v regionu, včetně kanálů zaměřených na zábavnou faktografii, životní styl a sport. Spojené portfolio zahrnuje Eurosport, nejsledovanější celoevropský sportovní kanál, dále Discovery Channel, který je jedničkou ve faktografické tvorbě, TLC, nejoblíbenější mezinárodní kanál pro ženy a ID Xtra, nejpopulárnější kanál zaměřený na záhady a napětí.

Sportovní pořady jsou vrcholnou formou faktografické zábavy a přirozeně rozšiřují záběr společnosti Discovery, která se tomuto žánru věnuje již téměř 30 let. Zavedené značky, talentovaní lidé a velké ambice - díky tomu všemu se můžeme zaměřit na vytváření hodnoty pro přidružené společnosti, partnery, diváky a akcionáře, k čemuž nám pomůže právě nabídka sjednoceného portfolia na trhu,“ komentuje tento krok Oksana Janušovská, viceprezidentka pro distribuci společnosti Discovery Networks CEEMEA.

Agenturní prodej obsahu kanálu Eurosport bude nadále řídit Benjamin Deshayes, který byl nově jmenován zástupcem ředitele pro distribuční strategii Discovery v regionu CEEMEA, přímo podřízeným viceprezidentce pro distribuci Oksaně Janušovské. Deshayes pracuje pro Eurosport od roku 1998. Je odpovědný za prodej partnerům na trzích střední a východní Evropy a řídil řadu významných projektů, například spuštění vysílání v místních jazycích v tomto regionu.

V uplynulých týdnech překonala sledovanost v pořadí již 25. přenosu Eurosportu z Tour de France hranici 50 milionů diváků. Kanály Eurosport a Eurosport 2 odvysílaly rekordních 350 hodin přenosů, včetně 90 hodin živého vysílání, vše v HD kvalitě. Nepopulárnější cyklistický závod světa dosáhl také své dosud nevyšší sledovanosti v jedné ze zemí regionu - v Polsku.

Společnost Discovery Networks International (DNI) zároveň vykázala své dosud nejlepší čtvrtletní výsledky. Díky rekordní sledovanosti a růstu návštěvnosti v mezinárodním měřítku dosáhla DNI ve druhém čtvrtletí letošního roku 621 milionů diváku na celém světě (meziroční nárůst o 3 %). DNI v 25. roce svého působení nadále zaznamenává exponenciální růst, včetně dosud nejvyšší průměrné sledovanosti (meziroční růst o 9 %) a dosud největší návštěvnosti svých internetových stránek (meziroční růst o 45 %) a sociálních platforem (meziroční růst o 250 %).

zdroj: Discovery





Reklama




Vybrané články