Maciej Tkacz ředitelem marketingu pro střední Evropu v Discovery
| redakce | tiskSpolečnost Discovery Networks CEEMEA (střední a východní Evropa, Blízký východ a Afrika), divize společnosti Discovery Communications, největšího poskytovatele placeného televizního obsahu na světě, jmenovala Macieje Tkacze ředitelem marketingu pro střední Evropu.
Tkacz stanul v čele integrovaného komunikačnímu týmu pro sloučené portfolio kanálů Discovery a Eurosport letos v září. Jeho přímým nadřízeným je Olgierd Dobrzyński, oblastní manažer společností Discovery a Eurosport pro střední Evropu.
V nově vytvořené funkci bude Maciej Tkacz řídit marketingové a komunikační strategie v regionu a podporovat rozvoj hlavních značek včetně Discovery Channel, TLC a Eurosport. Bude odpovědný za veškerou marketingovou komunikaci, propagaci ve vysílání, digitální a B2B aktivity s 360° přístupem.

„Vytvořením nové pozice vedoucího marketingu pro střední Evropu jsme chtěli zajistit komplexní přístup ke komunikaci a spolupráci s obchodními partnery. Jsme přesvědčeni, že Maciej Tkacz přinese svěží pohled na naše obchodní aktivity a přispěje k dalšímu rozvoji našich značek na polském, maďarském, českém a slovenském trhu
,“ říká Olgierd Dobrzyński, viceprezident a oblastní ředitel pro střední Evropu společnosti Discovery Networks CEEMEA & Eurosport.
Maciej Tkacz má 14 let zkušeností z managementu v oblasti rychloobrátkového spotřebního zboží (Procter & Gamble), kde byl odpovědný za 50 trhů v Evropě, Asii, Africe a na Blízkém východě.
Parabola.cz
Facebook
Twitter











20:05 Zázraky přírody
20:00 Vojna a mír (1/2)
20:20 Možné je všechno!
20:15 Mladá krev (15)
20:10 Profesionálové 4 (5)
20:05 Sejdeme se na Cibulce
20:30 Noc nádejí
20:00 Pravá tvár sv. Mikuláša
20:30 Susedia
20:20 V sedmém nebi