Quantcast

Sky Italia do roku 2020 ztratí 36% své hodnoty

| redakce | tisk

Italská placená televize Sky Italia ztratí v průběhu příštích pěti let 36 procent své hodnoty ze 2,6 miliard liber v roce 2014 na 1,6 miliardy liber v roce 2020. Vyplývá to z reportu Bank of America Merrill Lynch.

Report Boiling Front uvádí, že počet zákazníků s placenou televizí v Itálii vzroste ze zhruba 7 milionů v roce 2016 na 9,5 milionu v roce 2020.

Podíly operátorů na trhu se ale změní. V současné době má Sky italia celkem 4,77 milionu abonentů, Mediaset Premium 2,25 milionu (kromě předplacených karet), zatímco 182 tisíc předplatitelů využívá nabídky ostatních operátorů.

V roce 2020 počet abonentů Sky Italia vzroste na 5,16 milionu, zejména díky streamovací pay-tv službě Now TV. Platforma Mediaset Premium má mít 3,24 milionu předplatitelů, zatímco 1,38 milionu zákazníků bude využívat nabídky jiných provozovatelů. Většina růstu bude pocházet ze streamingu, což má podle banky představovat budoucnost pay-tv.

Podíl Sky Italia klesne ze 68% v letošním roce na 54% v roce 2020, zatímco share Mediaset Premium se zvýší ze 32 na 34 procent. Výnosy z reklamy na Sky Italia zůstanou na výši 234 milionech eur.

Většina růstu Sky Italia bude pocházet z Now TV (růst ze 150 tisíc na 590 tisíc abonentů). ARPU se zvýší ze 35 eur v roce 2016 na 37 eur v roce 2020 za balíčky mimo sport. Za sportovní balíčky se ARPU zvýší ze 45 na 50 eur a z 11 na 13 eur z Now TV.

zdroj: Advanced television





Reklama




Vybrané články