UPC: Češi během léta nejčastěji sledovali komedie, Slováci animované filmy
| redakce | tiskSpolečnost UPC hodnotila trendy ve sledovanosti filmů zařazených ve videotéce MyPrime v letním období. Z výsledků vyplývá, že diváci v České republice nejvíce během tří měsíců sledovali komedie, na Slovensku nejčastěji animované filmy.
Videotéka MyPrime je pro zákazníky UPC v České republice a na Slovensku k dispozici více než rok. Během tohoto období se stala největší videotékou v obou zemích s nabídkou více než 2 tisíc filmů, seriálů či dokumentů a stále se knihovna rozšiřuje o další tituly.
MyPrime využívají čeští diváci mnohem častěji než slovenští. Největší zájem diváků v Česku se v uplynulém čtvrtroku stal oscarový film "Vlk z Wallstreet" a německá komedie "Fakjú pane učiteli". Oblíbené byly i dětské animované filmy "Past na žraloka" či "Pepek námořník". Na Slovensku si diváci nejčastěji vybírali animované filmy, přičemž vedl "Garfield, zvířecí jednotka zasahuje", dále "Oggy", "Ovečka Shaun ve filmu". Vedle animovaných filmů diváci sledovali také francouzskou komedii "Co jsme komu udělali" či "Mládeži nepřístupné".
Více než 4/5 českých domácností preferuje sledování videotéky myPrimy přímo přes set top boxy na svých televizorech, na Slovensku je to více než polovina zákazníků. Mobilní verzi MyPrime diváci v Česku nejvíce využívají na mobilech a tabletech s operačním systémem Android (46%), těsně za ním následuje webový prohlížeč (42%). Slováci preferují sledování přímo na webu (46%, vysílání na Androidu využili v 51% případech.