Eurosport: Zimní olympijské hry přes službu Snapchat
| redakce | tiskStanice Eurosport z portfolia společnosti Discovery Communications a společnost Snap, Inc. uzavřely strategickou dohodu o reklamě a obsahu, které přinesou nové partnerství pro Zimní olympijské hry 2018 v Pchjongčchangu. Uživatelům Snapchatu z celé Evropy tak přinesou vzrušující zážitky z olympijských her prostřednictvím několika druhů obsahu na platformě Discover společnosti Snap, Inc.
Díky této spolupráci nabídne společnost Snap jedinečnou příležitost dalším značkám, aby se také angažovaly ve snaze zaujmout mladší generaci diváků díky možnosti sledovat olympijské hry na mobilu. Diváci budou moci sledovat zákulisní dění celé řady olympijských disciplín, jakými jsou například snowboarding, sjezdové a freestyle lyžování a lední hokej, ale bude jim k dispozici také unikátní obsah se sportovci a vlivnými osobnostmi, které fanoušky zajímají.
Toto jedinečné mnohostranné partnerství bude obsahovat jak každodenní seriál Naše příběhy - což jsou snapy odeslané uživateli Snapchatu - a Příběhy vydavatelů, což jsou příběhy podobající se článkům z časopisů, které vytvořil Eurosport zvlášť pro zimní olympijské hry. Původní obsah, přístupný prostřednictvím série Naše příběhy, budou tvořit také snapy z olympijských her, které bude poskytovat specializovaný tým redaktorů Snapchatu, a to v kombinaci s prvotřídními videozáznamy olympijských her od Eurosportu, které zachytí každou minutu her na své rychle se rozvíjející streamovací službě Eurosport Player.
Příběhy vydavatelů od Eurosportu uživatelům Snapchatu zprostředkují zážitky a vzrušení z největší sportovní události na světě a přenesou je přímo do děje, čímž jim umožní vytvářet, spravovat a sdílet zážitky prostřednictvím této platformy a plně si vychutnat její obsah, například i díky grafice přes celou obrazovku, překryvům textu, animacím a zvuku. Týmy prodeje reklam společnosti Discovery z celé Evropy budou moci nabídnout ostatním značkám příležitost oslovit širší, mladší a více digitálně zaměřenou komunitu prostřednictvím balíčků Snap Ad.
V průměru používá v Evropě Snapchat denně 57 milionů lidí a 25 % majitelů smartphonů ve Velké Británii a ve Francii používá Snapchat každý den. Komunita uživatelů Snapchatu je velmi aktivní. Uživatelé z celého světa Snapchat navštěvují denně, dokonce i více než 20krát za den, a vytvoří tak 3 miliardy fotografií (snapů). V průměru stráví uživatelé Snapchatu používáním aplikace více než 30 minut denně a uživatelé do 25 let jejím používáním stráví v průměru až 40 minut denně.
Obě společnosti oznámily partnerství na počátku letošního roku v USA. To zahrnuje i produkci pořadů od společnosti Discovery pro mobilní telefony, které jsou k dispozici přes platformu Discover od Snapchatu. První spolupráce Discovery a Snapchatu se odehrála na projektu „Týden žraloků na Snapchatu“, a to v červenci letošního roku. V průběhu celého týdne, kdy show běžela, ji zhlédlo více než 17 milionů diváků.
Společnost Discovery Communications je výhradním držitelem televizních a multimediálních práv pro 50 evropských zemí na přenos olympijských her pro roky 2018 až 2024. Kromě toho společnost Discovery za poslední rok výrazně zvýšila svou digitální aktivitu v mezinárodním měřítku: ať už jde o spolupráci s přední technologickou firmou BAMTech Europe, o dvouciferný růst předplatitelů ve streamovací službě Eurosport Player, o nové služby OTT ve spolupráci s ProSieben, nebo o zavedení kanálů Discovery a Eurosport společně s Amazonem ve Spojeném království a Německu.
zdroj: Eurosport