Německo: Mladší diváci sledují méně televizní vysílání
| redakce | tiskŠpatné zprávy pro televizní svět. Většina diváků v Německu pod 50 let (U50) již nesleduje televizní vysílání. Samotná čísla ještě nevypadají špatně. V loňském roce byla průměrná sledovanost televizního vysílání v Německu na průměru 217 minut - tedy tři a půl hodiny denně.
Nicméně tento průměr navyšují starší diváci (50+), kteří sledují televizní programy 315 minut - tedy denně 5 hodin a 15 minut. Rozdíly mezi generacemi se zvyšují. Diváci ve věku od 14 do 49 let sledují televizi jen 153 minut denně a v cílové skupině 14 až 29 let je denní sledovanost ještě nižší - 94 minut. Jde o nejnižší sledovanost za 25 let. To je téměř o 50 minut méně než před osmi lety.
Nad důvody poklesu sledovanosti můžeme jen spekulovat. Nicméně odpověď se nabízí - nabídky poskytovatelů video obsahu jako Netflix, YouTube ukrajují televizním stanicím v generaci U50 až 55 minut denně.
zdroj: Digital Fernsehen
Parabola.cz
Facebook
Twitter











20:05 Tři zlaté dukáty
20:00 Návrat sedmé roty
20:20 Řachanda
20:15 Pohádky pro Emu
20:10 Profesionálové 4 (9)
20:05 Sejdeme se na Cibulce
20:30 Záhady tela
20:10 Zuzana - žena, ktorá neluže
20:10 Gól mesiaca
20:20 V sedmém nebi