O2 klesl zisk, 361 tisíc abonentů televizních služeb
| redakce | tiskNa konci prvního čtvrtletí 2019 měla společnost O2 celkem 361 tisíc abonentů televizních služeb O2 TV. Jde o celkový počet IPTV a OTT verze služby, která funguje na pevné lince od O2 i na internetovém připojení jakéhokoliv poskytovatele.
Z toho 45 tisíc domácností využívá službu MULTI, která umožňuje sledovat O2 TV na více televizorech současně.
Počet zákazníků vysokorychlostního internetu přes kabel i pomocí bezdrátové technologie dosáhl celkem 811 tisíc.
O2 TV měla na konci března celkem 5,563 milionu zákazníků mobilních služeb, z toho 3,509 milionu smluvních služeb a 2,055 milionu předplacených.
75% telefonů v síti O2 spadá do kategorie chytrých zařízení, 60% všech telefonů podporuje 4K LTE.
Celkové konsolidované provozní výnosy dosáhly v prvním čtvrtletí 2019 dohromady 9249 mil. Kč, meziročně o 0,5% více. V České republice poklesly mírně o 0,3% na 7 469mil. Kč, když 0,4% růst výnosů mobilního segmentu na 4 851 mil. Kč plně nekompenzoval meziročně o 1,5% nižší výnosy v segmentu pevných linek, které dosáhly úrovně 2 618 mil. Kč. Hlavními zdroji nárůstu byla mobilní data, finanční služby, a O2 TV.
Konsolidovaný čistý zisk v prvním čtvrtletí 2019 poklesl meziročně o 7 % na 1 236 mil. Kč, když vyšší investice v roce 2018 do růstových oblastí vedly k nárůstu odpisů hmotného a nehmotného majetku.