Prima: 4krát více klientských kampaní v HbbTV
| redakce | tiskSkupina Prima v prvním pololetí zaznamenala významný nárůst počtu klientů, kteří své reklamní kampaně realizují prostřednictvím červeného tlačítka. V prvním pololetí zaznamenala 340% meziroční nárůst realizovaných kampaní v HbbTV.
Inzerenti ve svých kampaních využívají všechny dostupné reklamní formáty, které hybridní televize poskytuje.

„Velmi nás těší, že si klienti našli cestu k novým reklamním formátům, které HbbTV nabízí, ale ještě větší radost nám dělá fakt, že se klienti k reklamě v HbbTV vracejí
,“ říká Iva Nesrstová, produktová manažerka HbbTV FTV Prima.
Největší nárůst inzerentů zaznamenal reklamní formát switch-in, který se divákům zobrazí v podobě červeného tlačítka, po přepnutí na stanici. Za první pololetí tohoto roku počet inzerovaných switch-inů stoupl o 429 %. Reklamní formát switch-in lze nově zacílit a umožňuje interakci s divákem.

Obliba červeného tlačítka není pouze na straně zadavatelů reklamy, ale také na straně uživatelské. V meziročním srovnání narostl čas strávený v aplikaci iPrima, která přináší uživatelům archiv skupiny Prima, o 14 %.
zdroj: Prima
Parabola.cz
Facebook
Twitter











20:05 Zázraky přírody
20:00 Vojna a mír (1/2)
20:20 Možné je všechno!
20:15 Mladá krev (15)
20:10 Profesionálové 4 (5)
20:05 Sejdeme se na Cibulce
20:30 Noc nádejí
20:00 Pravá tvár sv. Mikuláša
20:30 Susedia
20:20 V sedmém nebi