Prima: 4krát více klientských kampaní v HbbTV
| redakce | tiskSkupina Prima v prvním pololetí zaznamenala významný nárůst počtu klientů, kteří své reklamní kampaně realizují prostřednictvím červeného tlačítka. V prvním pololetí zaznamenala 340% meziroční nárůst realizovaných kampaní v HbbTV.
Inzerenti ve svých kampaních využívají všechny dostupné reklamní formáty, které hybridní televize poskytuje.

„Velmi nás těší, že si klienti našli cestu k novým reklamním formátům, které HbbTV nabízí, ale ještě větší radost nám dělá fakt, že se klienti k reklamě v HbbTV vracejí
,“ říká Iva Nesrstová, produktová manažerka HbbTV FTV Prima.
Největší nárůst inzerentů zaznamenal reklamní formát switch-in, který se divákům zobrazí v podobě červeného tlačítka, po přepnutí na stanici. Za první pololetí tohoto roku počet inzerovaných switch-inů stoupl o 429 %. Reklamní formát switch-in lze nově zacílit a umožňuje interakci s divákem.

Obliba červeného tlačítka není pouze na straně zadavatelů reklamy, ale také na straně uživatelské. V meziročním srovnání narostl čas strávený v aplikaci iPrima, která přináší uživatelům archiv skupiny Prima, o 14 %.
zdroj: Prima
Parabola.cz
Facebook
Twitter











20:05 Tři zlaté dukáty
20:00 Návrat sedmé roty
20:20 Řachanda
20:15 Pohádky pro Emu
20:10 Profesionálové 4 (9)
20:05 Sejdeme se na Cibulce
20:30 Záhady tela
20:10 Zuzana - žena, ktorá neluže
20:10 Gól mesiaca
20:20 V sedmém nebi