Quantcast

Prima ZOOM: Nové schéma a image kampaň

| redakce | tisk

Tematický kanál Prima ZOOM přichází s přehlednější strukturou premiérových programových bloků. 14 témat zůstává ukotveno každý den v čase 20-24 hodin. Došlo ke zjednodušení programových bloků v drtivé většině na jednoslovné jednoznačné názvy, a zároveň k posílení oblíbených témat Přírody a Historie.

Páteční Příroda, která byla věnována oceánům, se rozšiřuje také o sladkovodní vodstvo. Nový sobotní blok Extra naplní exkluzivní česká tvorba, české a světové premiéry, to nejlepší z produkce BBC a další špičkové dokumenty o přírodě.

Prima ZOOM - nové programové schéma (foto: FTV Prima)
▲ Prima ZOOM - nové programové schéma (foto: FTV Prima)

V říjnu také na Prima ZOOM odstartovaly původní české seriály Utajené příběhy českých dějin III a Tatra kolem světa 2. Se zpřehledněním Prima ZOOM se spouští také vizuální kampaň s ústředním claimem „Ještě více...“ (přírody, historie a dobrodružství).

Prima ZOOM - nová kampaň (foto: FTV Prima)
▲ Prima ZOOM - nová kampaň (foto: FTV Prima)

V aktuální kampani Prima ZOOM pracujeme s konceptem, který zdůrazňuje posílení oblíbených témat a prezentuje konkrétní programový obsah. Hlavním sloganem ,Ještě více...ʻ vyzdvihujeme bloky s aktuálně nejzajímavější programovou nabídkou. Tím, že Prima ZOOM přináší rozmanitá témata, věříme, že dokážeme upoutat pozornost širší cílové skupiny diváků,“ uvádí Aleš Pýcha, marketingový ředitel FTV Prima a dodává: „Dále v rámci kampaně připravujeme spolupráci na virtuální výstavě, kterou představíme v následujících dnech.“

Prima ZOOM - nová kampaň (foto: FTV Prima)
▲ Prima ZOOM - nová kampaň (foto: FTV Prima)

Kampaň Prima ZOOM běží od října ve všech afinitních médiích - jak online, s důrazem na sociální média, tak v rádiu, tištěných médiích či na prémiových outdoorových plochách po celé České republice.

Prima ZOOM - nová kampaň (foto: FTV Prima)
▲ Prima ZOOM - nová kampaň (foto: FTV Prima)

V rámci televizní kampaně se objeví image spot a tři ID reflektující posílení a zjednodušení bloků přírody a historie, a zároveň propagaci bloku s prémiovým českým seriálem.

zdroj: Prima





Reklama




Vybrané články