Quantcast

Filmový kanál Prima MAX oslaví šesté narozeniny

| redakce | tisk

Už šest let přináší Prima MAX na televizní obrazovky pestrý mix filmů od kultovních titulů až po premiéry. Diváckou oblíbenost programové nabídky Prima MAX potvrzuje úspěšně stabilní sledovanost.

V roce 2021 dosáhl kanál v cílové skupině 15+ průměrného celodenního podílu na sledovanosti 2,58 %, v prime time 2,62 %. V letošním roce se divákům líbily nejvíce tituly Fukušima, Kurýr 2, Podfukáři 2 nebo současná česká komedie Ženy v běhu.

Reklamní kampaň Užijte si filmy o sto šest na Prima MAX (foto: FTV Prima)
▲ Reklamní kampaň Užijte si filmy o sto šest na Prima MAX (foto: FTV Prima)

Vedle populárních bondovek nasadí Prima MAX kolem narozeninového dne také dvě filmové premiéry. Pomyslná narozeninová oslava začne ve čtvrtek 18. listopadu akčním psychothrillerem Vyšinutý. V hlavní roli vyšinutého a nebezpečného muže, který pronásleduje a trýzní náhodnou oběť, exceluje Russell Crowe.

V pondělí 29. listopadu se pak divákům představí premiéra komedie Sexy Jexi. Hlavním hrdinou příběhu je Phil. Nemá žádné kamarády, osobní život ani přítelkyni, je však závislý na mobilní telefonu a sociálních sítích. Když si pořídí nový model mobilu s neočekávanou funkcí virtuální asistentky a životní koučky JEXI, začne si konečně užívat život a jeho závislost odeznívá. Jenže umělá inteligence začne žárlit... Listopadovou nabídku doplní celá řada dalších titulů, ať už současné české komedie Pohádky pro Emu, Ženská na vrcholu nebo české retro kriminálky Diagnóza smrti a Na kolejích čeká vrah.

Reklamní kampaň Užijte si filmy o sto šest na Prima MAX (foto: FTV Prima)
▲ Reklamní kampaň Užijte si filmy o sto šest na Prima MAX (foto: FTV Prima)

Oslavu šestých narozenin podpoří také marketingová kampaň. Komunikační mix kampaně zahrnuje printové inzerce, venkovní reklamu po celé České republice i silnou komunikaci na sociálních médiích. Všechny vizuály spojí jednotný slogan, který si hraje s narozeninovou číslovkou šest: „Užijte si filmy o sto šest!“

Prima MAX si u diváků za posledních šest let vysloužila renomé oblíbeného a filmově pestrého kanálu, který přináší kultovní tituly i jedinečné premiéry. Pro skupinu Prima je nepostradatelnou hnací silou, která vykazuje skvělá a stabilní čísla sledovanosti. V letošním roce dosáhla Prima MAX v cílové skupině 15+ průměrného celodenního podílu na sledovanosti 2,58 %. Když srovnáme loňský a letošní říjen, tak se prime time share ve strategické cílové skupině 15-69 navýšil o 0,22 p. b., tedy z 3,46 % na současných 3,67 %,“ říká programový ředitel skupiny Prima Roman Mrázek.

Nejsledovanější filmy na Prima MAX (foto: FTV Prima)
▲ Nejsledovanější filmy na Prima MAX (foto: FTV Prima)

A které filmy bavily diváky v roce 2021 nejvíce? Jednoznačným vítězem je japonské drama Fukušima o tragédii fukušimské jaderné elektrárny z roku 2011, které 5. ledna přilákalo k obrazovkám 362 000 diváků (share 8,82 % v CS 15+). Druhou příčku obsadil francouzský akční thriller Kurýr 2, vysílaný 26. ledna (279 000 diváků, share 6,22 % v CS 15+) a třetím nejsledovanějším filmem se 31. ledna stali Podfukáři 2 (266 000 diváků, share 6,35 % v CS 15+). Fukušima se probojovala i na druhou příčku nejsledovanějších filmů od vzniku kanálu Prima MAX v roce 2015. Prvenství stále drží bondovka Skyfall ze 14. ledna 2020, kdy ji sledovalo 377 000 diváků (share 9,29 % v CS 15+). Detailní informace jsou k dispozici v přiložené infografice.

V pořadí pátý kanál skupiny Prima s převážně filmovým obsahem své vysílání zahájil 20. listopadu 2015 českou televizní premiérou hitu Vlk z Wall Street, kterou si nenechalo ujít 135 000 diváků v CS 15+.

Zdroj: ATO-Nielsen Admosphere, živě + TS0-3, období leden-říjen 2021, ke dni 12. 11. 2021





Reklama




Vybrané články