Quantcast

15. narozeniny Prima COOL, šesté Prima KRIMI

| redakce | tisk | názory

Dva tématické televizní kanály skupiny Prima oslovily prvního dubna své narozeniny. S claimem "15... Konečně můžem" dosáhla 15. narozenin televize Prima COOL. Šest let od svého spuštění pak na Velikonoční pondělí završila Prima KRIMI.

Pro diváky si oba kanály letos na jaře připravily celou řadu nových pořadů a premiérových filmů. Prima COOL ovládne Mikýřova hysteorie českých dějin, kanál nabídne i premiéru oscarového snímku Všechno, všude, najednou nebo sérii akčních komedií Kingsman s premiérou posledního dílu.

Claim stanice Prima COOL: 15... Konečně můžem (foto: FTV Prima)
▲ Claim stanice Prima COOL: 15... Konečně můžem (foto: FTV Prima)

Prima KRIMI přinese premiérovou řadu oblíbené série Purpurové řeky i nové díly Stínů smrti a návrat hlásí také vyšetřovatelka Vera Stanhopeová a její Zločiny z vřesovišť.

Letos se nám krásně sešly narozeniny dvou našich velmi populárních tematických kanálů. Prima COOL odstartovala na obrazovkách na apríla, tedy 1. dubna 2009, Prima KRIMI zahájila vysílání na Velikonoční pondělí 2018 a její narozeniny od té doby držíme pohyblivě právě na toto sváteční pondělí, které letos vychází též na první dubnový den,“ říká Alex Ruzek, programová ředitelka skupiny Prima, a dodává: „Prima COOL od svého spuštění cílí především na mladé muže, u kterých loni v CS M15-39 dosáhla na share 6,53 % v celodni. K nejsledovanějším pořadům patřily filmy, diváky však bavila i naše dokusérie Porno!, Partička XXL nebo kanálová stálice Simpsonovi. Skvěle se dařilo i Prima KRIMI, pro kterou bylo posledních dvanáct měsíců rekordních - u dospělých diváků v CS 15+ se její share vyšplhal na 4,11 % v celodni. Diváky k jejím obrazovkám nejvíce táhla série Zločiny z vřesovišť, a budou tak mít jistě radost, že jim ještě teď na jaře nabídneme premiérové epizody.“

Marketingová kampaň „15... Konečně můžem“, oslavující narozeniny kanálu, si letos kreativně hraje s tématem věcí, které jsou legální od 15. narozenin. V rámci printové inzerce, venkovní reklamy po celé České republice, televizních spotů i komunikace na sociálních sítích se tak objeví například malý motocykl, na který je od tohoto věku možné získat řidičský průkaz, nebo v duchu mladé cílové skupiny COOLu prezervativ.

zdroj: FTV Prima

názory čtenářů




Reklama




Vybrané články