Odstartovala marketingová kampaň Oneplay
| redakce | tisk | názoryTV Nova a O2 představily novou službu Oneplay, která slibuje revoluci v zábavě. Tato unikátní platforma kombinuje výhody digitální televize a streamovacích služeb, přináší bohatou programovou nabídku a inovativní funkce - to vše na jednom místě.
Spuštění služby, plánované na 10. března 2025, doprovází rozsáhlá 360° marketingová kampaň, která odstartovala 25. února tiskovou konferencí v Křižíkových pavilonech. Kampaň, na níž spolupracovala agentura VML, zahrnuje čtyři brandové spoty a objeví se v televizi, rádiu, tisku, online prostředí, na sociálních sítích i venkovních plochách, včetně unikátního polepu přestupního tunelu ve stanici metra Muzeum.
Hlavním symbolem kampaně je výtah, který diváky provádí různými „patry“ zábavy a sportu dostupnými na Oneplay. První 40sekundový spot, uvedený 25. února, představuje hvězdy jako Oskar Hes (Král Šumavy) a Petr Čech (O2 TV), kteří společně putují výtahem přes různé světy - od tajemného lesa po kuchařskou show. Natáčení probíhalo ve Fantasy Studios na 24metrové LED obrazovce, což umožnilo vytvořit rozmanité prostředí. Kampaň postupně představí nejen vznik služby, ale i její funkce, jako zpětné přehrávání či předpremiéry, a nabídku sportovního obsahu včetně fotbalu, hokeje či Formule 1.
Další spoty budou uvedeny od 10. března - jeden s moderátory Zorkou Hejdovou a Reyem Korantengem zaměří na funkce, další s Petrem Čechem představí sportovní obsah a čtvrtý spot bude věnován nové sérii Krále Šumavy s Oskarem Hesem. Režii spotů měl na starosti Robert Hloz, známý filmem Bod obnovy. Kampaň staví na konceptu „Unexpected encounters“, který odráží spojení světů sportu a zábavy i spolupráci týmů TV Nova a O2. Podle Jakuba Folaufa z TV Nova vznikla zapamatovatelná platforma, s níž chtějí dlouhodobě pracovat, a věří, že si ji diváci zamilují. Kampaň potrvá tři měsíce.