Quantcast

Českou Top TV sleduje týdně 300 tisíc diváků

| redakce | tisk

Top TV v čerstvém průzkumu agentury GfK zaznamenala další nárůst diváků. Po necelém roce a půl vysílání má tak týdenní dosah (weekly reach), který se blíží hranici 300 tis. diváků (298 tis.).

Oproti září 2006 představuje tento výsledek nárůst přibližně o 15%. Generální ředitelka Kateřina Fričová hodnotí výsledky jako pozitivní příslib pro další vývoj televize: „S výsledkem jsem spokojená. Ukazuje se, že naše práce se ubírá správným směrem a věřím, že počet diváků bude i nadále růst.“

Afinita vzhledem k populaci s hodnotou vyšší než 1 v jednotlivých kategoriích cílových skupin.

věk: 30-50 let
regiony: Praha, jižní i severní Morava
sídla: nad 100 tis. obyvatel
příjem domácnosti: 27501,- Kč a více
vzdělání: SŠ s maturitou
internet v domácnosti: ano

zdroj: PR Top TV





Reklama




Vybrané články