TV Barrandov stoupl podíl reklamy o 71%
| redakce | tiskTV Barrandov zaznamenala v březnu 2009 meziměsíční nárůst reklamních investic o 71,2%. Údaj vyplývá ze statistik odvysílaných kampaní, kterých v březnu 2009 na TV Barrandov proběhlo 33. K největším zadavatelům patřili telefonní operátoři Telefonica O2 a Vodafone, Komerční banka nebo realitní kancelář Remax.
Mezi kampaněmi se objevily i spoty na filmový festival Febiofest, jehož byla TV Barrandov hlavním mediálním partnerem a kromě spotů mu věnovala pozornost také v pořadu 90 minut.
TV Barrandov v březnu 2009 zažádala o členství v ATO a očekává, že v nejbližších týdnech bude vykazovat pravidelné výsledky měření sledovanosti metodou peoplemetrů.
V únoru 2009 se nová televize stala číslem 1 v kategorii netematických ostatních televizí a čtvrtou nejsledovanější televizí v kategorii „ostatní tv“ celkem.
zdroj: PR TV Barrandov
Parabola.cz
Facebook
Twitter











20:10 Sever (4/6)
20:00 Starobylé stavby II
20:20 Hell´s Kitchen Česko II (16)
20:15 Kamarádi (77)
20:10 Chlapci a chlapi (8)
20:05 Talkshow Tomáše Magnuska
20:30 Vraždy v Mulhouse
20:10 Roma Spirit 2025
20:30 Na nože I.
20:20 Čas lásky a naděje