Quantcast

Karneval zařazuje do nabídky parlamentní televizi 24.cz

| Tisk

logoDiváci Karnevalu budou moci od středy 17. listopadu sledovat nesestříhaná jednání z Poslanecké sněmovny, Senátu a tiskových konferencí vlády či prezidenta republiky.

Praha, 15. listopad – Poskytovatel kabelové televize a vysokorychlostního internetu Karneval Media od 17. listopadu zkušebně zařadí do své nabídky nový parlamentní kanál 24.cz. Úzce specializovaný tématický kanál divákům zprostředkuje živá a nesestříhaná jednání Poslanecké sněmovny, Senátu, tiskových konferencí vlády a zřejmě i prezidenta republiky.

Kanál 24.cz bude zatím do nabídky zařazen zkušebně v největších krajských městech – Praze, Plzni a Brně, “ upřesnil Dušan Jelínek. Karneval následně provede mezi klienty průzkum sledovanosti nové stanice. „Pokud si 24.cz najde svoje diváky, tak bychom kanál natrvalo zařadili do všech sítí Karnevalu, “ uzavřel Dušan Jelínek, obchodní a marketingový ředitel Karneval Media.

Součástí vysílání bude také textové zpravodajství, které bude diváky informovat o dění na jednotlivých ministerstvech, nových vyhláškách a změnách v legislativě. Stanice se bude věnovat i práci parlamentních výborů, které nebylo dosud možné na televizních obrazovkách spatřit. Vzhledem k tomu, že stěžejní rozhodnutí vznikají právě ve výborech, veřejnost tak bude mít jedinečnou možnost detailně sledovat práci jednotlivých zákonodárců.


O společnosti Karneval Media

Karneval Media poskytuje služby kabelové televize a vysokorychlostního internetu. Společnost vznikla spojením firem TES Media a Intercable CZ, jejichž fúze byla úspěšně dokončena na začátku srpna 2004.

Celkový počet domácností v dosahu kabelové sítě Karneval Media se vyšplhal na 500 tisíc, přičemž společnost má dohromady na 270 tisíc zákazníků. V polovině roku 2004 se na vysokorychlostní internet kabelové televize mohlo připojit na 250 tisíc domácností. Do konce roku 2004 by tento počet měl stoupnout na 360 tisíc.

Karneval Media a jeho předchůdci investovali přes čtyři miliardy korun do výstavby a rozvoje kabelových rozvodů a služeb. Hlavní investice směřovaly do technologického rozvoje sítí, zákaznického a technického servisu a kvalitní nabídky programů. Ta obsahuje až 40 programů, přičemž více jak polovina je v českém či slovenském jazyce.



Karneval Media, s. r. o., je vlastněna konsorciem investorů JPMorgan Partners, AIG Emerging Europe Infrastructure Fund L. P., Baring Communications Equity Limited a Baring Communications Equity Emerging Europe Limited.

Tisková zpráva
Karneval Media





Reklama




Vybrané články