Quantcast

Internet chello od UPC využívá už přes 50.000 domácností

| Tisk

logoPraha 24. března 2005 Společnost UPC Česká republika, a. s. (dále UPC nebo společnost) oznamuje, že v minulých dnech překročil počet domácností, které si předplácejí jednu z jejích internetových služeb chello, hranici 50 000.


Rychlý růst internetové služby chello je možný pouze díky skutečnosti, že internet chello byl a je vyvíjen tak, aby dlouhodobě a na vysoké úrovni uspokojoval potřeby našich zákazníků. Internetové služby chello vycházejí z faktu, že prvořadým cílem je poskytování té nejvyšší technické kvality, nejlepších cen, nejvyšších rychlostí a především kompletního zákaznického servisu na domácím trhu. Zákazníci UPC mají nejlepší a nejširší volbu výběru internetových služeb a mohou si zvolit tu, která nejlépe odpovídá jejich individuálním potřebám,“ říká generální ředitel UPC Václav Bartoň u příležitosti dosažení milníku v počtu zákazníků kabelového internetu.

V současné době nabízí společnost pět internetových služeb, z nichž si může vybrat každý podle svých přání a možností. Jde o

službaMěsíční poplatekRychlost připojení kb/s**služba určena
chello easy555,- Kčaž 256/64bytové jednotky
chello light779,- Kčaž 1024/128bytové jednotky
chello classic1 224,- Kčaž 2048/256bytové jednotky
chello plus1 678,- Kčaž 4096/512bytové jednotky
chello professional4 533,- Kčaž 6144/1024podnikatelské subjekty

** Rychlost připojení je vyjádřena v kbit/s: downstream (k uživateli) / upstream (od uživatele) pro přenos ethernetových rámců na vnitřní síti UPC

Největší dlouhodobý zájem projevují zákazníci o tzv. High End připojení, t.j. o takové, které má rychlost 2 Mbit/s a více. Teto typ připojení převládá o více než 5% nad tzv. Low End připojením do 2 Mbit/s. V dlouhodobém průměru projeví projeví zájem o připojení na jednu ze služeb internetu chello okolo 800 domácností týdně. Podle průzkumu společnosti zákazníci nejvíce oceňují spolehlivé připojení, vysoké rychlosti a vysokou úroveň péče o zákazníka – to vše za více než přijatelný měsíční paušální poplatek.

Internet chello je aktuálně dostupný v Praze, v Brně, v Liberci a v Ostravě – Mariánských horách. Je nejrozšířenější vysokorychlostní kabelovou internetovou službou v České republice. Může ho využívat přes 320 000 domácností. Mezi jeho přednosti patří především stálé připojení 24 hodin denně za pevně stanovenou částku, mnohonásobně rychlejší přenos dat než při použití telefonní linky, kompletní instalace, kterou provádí vyškolený technik UPC, výhodný poměr technická kvalita/výkon/cena a žádné další nutné náklady, např. na pronájem či koupi modemu, poplatky za telefon nebo na odběr jiné služby. K přednostem patří rovněž služby technické podpory Klientského centra UPC a další dodatkové výhody poskytované zdarma. Internet chello je možné si předplatit samostatně, bez objednávky nabídky kabelové televize.

František Malina
tiskový mluvčí a ředitel PR


chelloDoplňkové údaje
chello easypřipojení 1 PC 1 e-mailová schránka 5 aliasů 5 MB volného webového prostoru
chello lightpřipojení 1 PC 1 e-mailová schránka 5 aliasů 5 MB volného webového prostoru
chello classicpřipojení 1 PC 1 e-mailová schránka 5 aliasů 10 MB volného webového prostoru
chello pluspřipojení až 3 PC až 3 e-mailové schránky 15 aliasů 3 x 10 MB volného webového prostoru
chello professionalpřipojení až 5 PC až 5 e-mailových schránek 25 aliasů 5 x 10 MB volného webového prostoru jedna pevná IP adresa v ceně služby
Společnost uplatňuje tzv. Fair Use Policy dle čl. 4.12. Všeobecných podmínek




O společnosti
UPC Česká republika je dceřinou společností UGC Europe, Inc. (UGC - NASDAQ: UCOMA), – vůdčí evropské společnosti na poli širokopásmové komunikace a zábavy – a patří do její divize UPC Broadband. Společnost sídlí v Praze a je největší českou a jednou z největších středoevropských komunikačních společností nabízejících širokopásmové služby. UPC dodává v České republice služby kabelové televize do stovek tisíc domácností v 84 českých městech. Vedle programu běžných domácích televizí přináší, a to ve špičkové technické kvalitě, mnoho specializovaných televizních kanálů, které jsou jinak nedostupné. Jde o filmové, česky mluvené, kanály HBO, HBO2 a Hallmark, dokumentární televizní kanály Discovery, Spektrum či Animal Planet, zpravodajské televizní kanály CNN, BBC World Service, CNBC a TA 3, hudební kanály jako třeba MTV, česky mluvené sportovní kanály Eurosport a Galaxie sport, dětský televizní kanál Fox Kids (opět v češtině) nebo o Private Gold, erotický kanál bez cenzury. Nabízí programy v němčině, angličtině, španělštině, ruštině, francouzštině, ale i třeba v polštině. Společnost UPC zdarma poskytuje ke kabelové televizi i zásuvku pro kvalitní příjem nejrozšířenějších rozhlasových stanic.

V září roku 2000 uvedla UPC Česká republika, a. s. na český trh službu UPC Direct. Jde o satelitní vysílání placených programů kabelové televize a řady volných satelitních televizních kanálů v digitální kvalitě. Služba UPC Direct má, a to bez výjimky, dosah po celém území republiky. Proto se také o UPC Direct říká, že je to „kabelová televize bez kabelu“. Signál je šířen ze satelitu Astra a zákazník může sledovat okolo stovky televizních programů, z nichž řada je shodných s nabídkou kabelové televize.
Nejoblíbenější a nejpopulárnější službou UPC v Praze a v Brně je v posledních letech vysokorychlostní internet chello - nonstop připojení za paušální měsíční cenu. Paušální cena za službu zahrnuje neomezenou dobu strávenou na síti

Tisková zpráva
UPC Česká republika





Reklama




Vybrané články