Quantcast

Internet UPC má již přes tři sta tisíc zákazníků

| Tisk

logo Počet domácností, které se rozhodly pro vysokorychlostní internet UPC překročil na začátku listopadu hranici tří set tisíc a nadále rychle roste. Podle průběžné ankety prováděné společností přitahuje internet UPC nové zákazníky především poměrem rychlost/cena/technická kvalita/zákaznické zázemí. Podle ankety dále patří mezi jeho hlavní přednosti skutečnost, že uživatel nemusí platit další poplatky za pevnou linku a také to, že předplatí-li si internet UPC v doporučené kombinaci s kabelovou televizí či telefonní službou získává výraznou slevu.

Václav Bartoň, generální ředitel UPC pak vidí důvod velké obliby internetu UPC následovně: „Jednoduchá dostupnost, jednoduchá instalace a technická podpora. To vede k tomu, že náš internet vychází jako uživatelsky nejpřátelštější nejen v průzkumech a novinových anketách, ale i v internetových diskusích. Internet UPC má rozhodující podíl na tom, že počet připojení prostřednictvím kabelové televize dosáhl v České republice podle Českého statistického úřadu počtu připojení prostřednictvím ADSL linky. Ještě před rokem ADSL připojení výrazně vedlo“, končí Václav Bartoň.



Zájem o internet UPC vzrostl na přelomu října a listopadu, kdy společnost zavedla nové nabídky UPC 10M (rychlost 10 Mbit/s v příchozím a 1 Mbit/s v odchozím směru) a UPC 20M (rychlost 20 Mbit/s v příchozím a 1,5 Mbit/s v odchozím směru) natolik, že společnost byla v některých oblastech nucena až do odvolání prodloužit instalační lhůty ze dnů na týdny.

František Malina
tiskový mluvčí a ředitel PR





Reklama




Vybrané články