Quantcast

UPC: 110 programů v naší nabídce

| Tisk

logo Jaký byl rok 2010 pro společnost UPC Česká republika, největšího poskytovatele kabelové televize u nás? Co očekává od roku 2011? Na tyto otázky parabola.cz odpovídal v mikro rozhovoru František Malina, tiskový mluvčí a ředitel PR UPC ČR.

Parabola.cz: Jak hodnotíte rok 2010? Jaký byl pro firmu UPC ČR?

František Malina, UPC: Složitý co do ekonomické situace doma i v zahraničí obecně, ale pro UPC jednoznačně úspěšný. Lidé se začali více zajímat o to, zda za své peníze získávají odpovídající hodnotu a proto prodej našich služeb v absolutních číslech rostl. Díky tomu dosáhla naše společnost některých, pro ni historických, milníků. Namátkou: překročení čtyř set tisícové hranice počtu zákazníků digitální televize a stejné hranice co se týče počtu zákazníků internetu. Fakt, že zatímco počet uživatelů pevných telefonních linek v České republice opět klesal, jejich počet u UPC opět rostl, a to o desítky procent. Opětné potvrzení předpokladu, že broadbandové sítě mají skutečně dobrou perspektivu.

Co se Vám v roce 2010 povedlo realizovat a co jste už nestihli?

Naplnění slibu, že naše digitální televize jako první začne nabízet sto televizních programů – aktuálně jejich sto deset – a spuštění exkluzivního pravidelného 3D vysílání v jednom z nich. Nabídka kombinovaných DVR/HD boxů. Nové, pro zákazníky výhodnější, telefonní tarify a balíčky služeb. Zavedení zákaznicky až nečekaně oblíbené internetové nabídky o rychlosti 25 Mbit/s a snížení ceny za superrychlý internet Fiber Power 100 o 43 %, tedy pod hranici 1000 Kč. Úspěšné rozvinutí nabídky B2B služeb jak pro velké podniky, tak pro malé firmy a podnikatele. Domácí UPC Wi – fi sítě. Stihli jsme udělat vše, co jsme veřejně slíbili, ale nezastírám, že efektivita našich služeb mohla být ještě vyšší.



Co očekáváte od roku 2011?

Navázání na úspěchy roku 2010 - to znamená být na absolutní špici internetových služeb a to nejen co do jejich rychlosti a poměru kvalita/cena, ale i co do jejich oblíbenosti u domácností a podniků. Zvýšení dynamiky růstu počtu uživatelů našich pevných linek. A samozřejmě udržení a rozvinutí atraktivity naší televizní služby. Průběžně se zaměříme na rozšiřování počtu programů vysílajících ve vysokém rozlišení (HD) a na přidávání českých zvukových stop. S našimi partnery budeme rovněž hledat vhodné koncepty programu v prostorovém obrazovém formátu 3D z kategorie prémiových filmových nebo dokumentárních programů. Digitální televize bude v roce 2011 nadále trvalou součástí oblíbených a populárních "balíčků služeb" zahrnujících i internet a telefon v různých kombinacích. A v roce 2011 rovněž zachováme analogovou nabídku, kterou budou mít k dispozici zdarma také všichni zákazníci naší digitální televize.

Martin Vyleťal





Reklama




Vybrané články