freeSAT spouští nový zákaznický portál Moje freeSAT

| Tisk

logo Zákazníci satelitní televize freeSAT se mohou těšit na nový zákaznický portál Moje freeSAT. Aplikace Moje freeSAT umožní všem zákazníkům komfortní přístup k přehledné nabídce on-line služeb, správě osobního účtu i jednoduchou komunikaci se zákaznickým oddělením včetně přístupu k nejnovějším informacím ze světa výhod freeSAT.

Aplikace Moje freeSAT poskytne všem zákazníkům satelitního operátora freeSAT kompletní zákaznický servis - ať už se jedná o spravování smluv a osobních údajů, sledování aktuálního přehledu účtu a jeho historie či správu čipové smart karty. Do bezplatného zákaznického portálu se mohou zaregistrovat všichni zákazníci freeSATu na adrese https://login.cz.freesattv.tv a získat tak kontrolu nad svými službami kdykoliv a odkudkoliv. Zákazníci mohou díky aplikaci Moje freeSAT sledovat i svá vyúčtování a budou mít přehled o aktuální částce k úhradě.

Přihlášení do aplikace Moje freeSAT zpřístupňuje na jednom místě veškeré informace a služby, které by zákazník mohl potřebovat. Po přihlášení do aplikace uvidí nejenom elektronický přehled aktivovaných služeb, vyúčtování, ale i platby nebo částky, které již zaplatil. Nenáročná je také správa smart karty, kontrola služeb a informací o zařízeních, změna osobních informací nebo kontaktování zákaznické podpory freeSAT.



Odpovědi na často kladené otázky ohledně naší aplikace Moje freeSAT naleznete pod tímto odkazem.

Zákaznický portál Moje freeSAT je dostupný na adrese: https://login.cz.freesattv.tv.

redakce