Quantcast

Rychlejší Internet od UPC pod novým názvem

| Tisk

Otevírá se připojení k chello broadband - nejrozšířenější evropské širokopásmové službě po kabelu



UPCPraha, 30. září 2003 Počínaje dneškem nahrazuje společnost UPC Česká republika, a. s. (dále UPC nebo společnost) svoji internetovou službu Mistral širokopásmovou internetovou službou chello broadband, která nabízí výrazně vyšší rychlosti připojení a stejné ceny.

„chello je vůdčí evropský provozovatel širokopásmového internetu přes kabelové sítě říká Mitch Clarke, výkonný ředitel chello broadband N.V. a dodává: „Česká republika se stává desátou evropskou zemí, kde chello působí. Spolu s českými uživateli si ho předplácí přes sedm set tisíc domácností a firem. Strategie chello pro Českou republiku je prostá: nabídnout zákazníkům širokopásmové připojení s lepší kvalitou a s většími výhodami za stejné peníze jako doposud.“

Širokopásmová služba chello (tradičně se píše malými písmeny a čte se „čelo“) je provozována společností chello broadband N.V. se sídlem nizozemském Amsterdamu, která je, stejně jako UPC Česká republika, dceřinou společností společnosti UGC Europe, Inc.

chello„Naše společnost získává pro poskytování své nové internetové služby to nejkvalitnější technické a odborné zázemí, které je v Evropě v rámci kabelového internetu dostupné,“ upozorňuje Václav Bartoň, generální ředitel UPC: „náš kabelový internet Mistral byl sice oblíbená a dynamická služba, která pokrývala přes 80 % tohoto segmentu trhu, ale chello má mnohem širší záběr a zkušenosti z provozování internetu.Už proto bude lepší.“

chello nabízí třístupňovou službu – chello classic, chello plus a chello professional.

Název služby
do 30.9. 2003
Název služby
od 1.10. 2003
Původní rychlost kbit/sNová rychlost kbit/scena
do 30.9. 2003
cena
od 1.10 2004
Mistral Homechello classic128/96256/961 080 Kč1 080 Kč/měsíc
Mistral Speedchello plus320/96512/1281 480 Kč1 480 Kč/měsíc
Mistral Businesschello professional192/128768/2563 000 Kč3 999 Kč/měsíc
Mistral Profi320/2566 000 Kč




Zákazníci na všech stupních se dočkají výrazně vyšších rychlostí za stejné ceny. Zákazníci z řad fyzických osob, kteří si předpláceli dřívější nabídku Mistral Business, mohou totiž využít, uzavřou-li příslušnou smlouvu, nabídku chello plus. Především pro firmy, ale i pro fyzické osoby je naopak určena nabídka chello professional, která ve srovnání s dřívější nabídkou zlevňuje o 2001 Kč.

S navýšením rychlosti jsou spojeny i další výhody, jako jsou větší rozsah volných kapacit pro osobní stránky a e-mailovou poštu či větší počet tzv. aliasů (adres pod přezdívkou). Služba chello by také v příštím roce měla nabídnout přístup na neveřejný portál, který bude obsahovat hry, audio a video materiály, zprávy a řadu dalších zpestření.

„Nechceme jít samoúčelnou cestou pouhého navyšování rychlosti. Vzali jsme do úvahy i finanční možnosti většiny našich zákazníků a jejich požadavky – za své peníze získat odpovídající kvalitu a mít k dispozici levný, výkonný internet za paušální pevnou cenu, a to nejen ke komunikaci a k získávání informací, ale i k zábavě. Myslím, že s ohledem na současný stav českého internetového trhu chello tuto ideu dokonale naplní“, podotýká Martin Vyklický, manažer projektu chello, a dodává: „nejdříve se soustředíme na zvyšování provozní kvality nové služby a teprve poté na budování obsahu portálu“.

Na otázky typu „zda UPC zavede limity na přenos dat a cena se při překročení limitu zvýší“ odpovídá Petr Jílek, technický šéf UPC: „V platnosti ponecháváme současný stav. Nemohu ovšem vyloučit, že budou-li se všichni ostatní významní poskytovatelé ubírat touto cestou, budeme nuceni náš postoj v budoucnu přehodnotit.“

    Současných uživatelů internetové služby UPC se až na dvě výjimky přechod na novou službu nedotkne.
  • Tou první bude změna e-mailové adresy s koncovkou @mistral.cz na @chello.cz. Starý typ adresy přitom budou moci využívat souběžně s novou adresou nejméně do konce roku.
  • Tou druhou je skutečnost, že v souladu s platnými obchodními podmínkami a celoevropskými standardy pro poskytování služby chello budou muset zákazníci s přechodem na novou službu uzavřít i novou smlouvu. Každý zákazník ji, stejně jako další informace obdrží písemně.
František Malina
mluvčí a ředitel public relations
Tisková zpráva UPC ČR





Reklama




Vybrané články