Německá HSE24 chce spustit další kanál
| redakce | tiskProvozovatel německé teleshoppingové stanice HSE24 a sesterské HSE24 extra plánuje spustit svůj třetí kanál věnovaný nakupování. Nový projekt vzniká jako reakce na růst svého kanálu HSE24 extra.
"Náš nový kanál HSE24 Extra je reakcí na náš dynamický růst. Proto jsme se rozhodli vytvořit další digitální kanál, který by mohl se zaměřit například na módu
," uvedl generální ředitel Richard Reitzner německému finančnímu deníku Handelsblatt.
Vysílatel nebyl zasažen hospodářskou krizí a denně vyřizoval 28 tisíc telefonických objednávek a to především od žen ve věku nad 50 let. V loňském roce HSE24 zvýšila obrat o 12 procent na 394 milionu eur.
"Společnost si vede velmi dobře. Nejsme zasaženi krizí, protože lidé si vždy rádi něco pořídí, zejména z našich klíčových oblastí módy, šperků nebo krása
," řekl Reitzner.
Provozovatel uvedl, že dosáhl rekordního zisku s EBITDA vzrostl o více než 35% v loňském roce. Pro rok 2010, se očekává růst obratu a zisku. Podrobné hospodářské výsledky ale neuvádí.
HSE24 vysílá pouze pro německy hovořící oblasti Evropy. Chce expandovat do dalších krajin. Pro provozovatele jsou zajímavé trhy jako je italský, polský a ruský. Expanze je možná na konci letošního či začátkem roku 2011.