Quantcast

Prima COOL - trojka na trhu u mladé generace

| redakce | tisk

Televizní stanice Prima COOL potvrzuje své místo na televizním trhu. Její obliba především u mladší generace roste. Ve čtvrtém kvartále roku 2010 byla Prima COOL třetím nejsilnějším kanálem na trhu v cílové skupině Dospělí 15-24.

Poslední měsíce loňského roku byly velmi úspěšné pro televizní stanici Prima COOL. Ve čtvrtém kvartále dosáhla Prima COOL v cílové skupině mladých televizních diváků (Dospělí 15-24) podílu na trhu 8,68 %! Tato televizní stanice zaujala ve stejném období i nejmladší televizní diváky - v cílové skupině 4-14 (share 7,48 %) a stala se tak čtvrtým nejsilnějším dětským kanálem. Čtvrté místo stanici Prima COOL patří i v cílové skupině Dospělí 15-40 (share 5,07 %).

zdroj: Prima





Reklama




Vybrané články